Duminica dimineata

Mai tineti minte diminetile de Craciun de cand erati copii, cand nici nu deschideati ochii din somn si va repezeati sub brad, unde despachetati cu infrigurare cadourile?
Asa ma simt eu acum in diminetile de duminica, dupa ce sambata am sapunit la greu! 🙂 E un sentiment care combina emotia, dorinta, speranta, bucuria, mandria! Cand tai un sapun, toate simturile imi sunt mangaiate. Eh, mai putin auzul, caci la ora aia cocosii mei se rup in figuri! 🙂
Apropo de simturi: de cand fac sapun si imi bag nasul in fel si fel de arome, simtul meu olfactiv s-a dezvoltat binisor si asta nu o spun eu, ci cei care ma cunosc si care se mira cum de simt mirosuri de la distanta si destul de subtile. De unde este evident ca simturile se antreneaza si ele, la fel ca muschii. 🙂
Asadar, astazi am taiat nu mai putin de 104 bucati de sapun+ marginile. Unde mai pui ca sapunurile au iesit fain si sunt incantata mai ales de cel cu ciocolata si scortisoara, caruia pe langa ciocolata i-am adaugat si un pic de pudra de roscove. Arata chiar ca o caramea uriasa! 🙂
1
3
5
8
Sa aveti o duminica faina!
Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Duminica dimineata

  1. Laura zice:

    Buna dimineata !

  2. Gordana zice:

    Really fascinating! This shiny chocolate top is so beautiful!

  3. Gabriela zice:

    Prima idee te duce la ceva de mancat. Apoi, ideea ca s-ar putea sa fac bulbuci ma opreste.

  4. elisaelianna zice:

    bucatele apetisante….deliciu pentru piele!!!

  5. diana zice:

    Buna, toate sapunurile sunt taiate Duminica ?

  6. CONSTANTIN zice:

    CE SE MAI AUDE CU CARTEA DE SAPUNIT ?

  7. iulia zice:

    Delicioasa culoare la cel de ciocolata:)

Lasă un răspuns

