Noiembrie, ultimul curs…

Astazi doar poze de la workshop Comentarii si poze cu sapunurile, maine dimineata!
1
2
3
2 bis
0
4
5
5 bis
6

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Cursuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Noiembrie, ultimul curs…

  1. elisaelianna spune:

    arata tare bine sapunurile in forma! maine ne arati si sectiunile? sunt tare curioasa ……. felicitari tuturor!

  2. Betty spune:

    Buna seara, Alexandra ! Nici nu am ajuns bine acasa ca am si vazut pozele noastre postate. A fost o zi plina si rotunda ! Iti multumesc….Incepand de la incursiunea in necunoscut dis-de-dimineata venind spre tine cu masina (dar am fost punctuala :)), continuand cu razele inca blande de soare de sfarsit de noiembrie, cu locul superb „de tara” al atelierului tau magic, cu cele patru pisicute superbe ale tale care ne-au „monitorizat” tot timpul de pe pervazul ferestrei dupa ce au „potolit” un soricel ghinionist, cu un bebelus infometat adus la mamica lui „studenta” impreuna cu fratiorul „cu personalitate” si care au fost deliciul cursului, cu echipa minunata de fete si… terminand cu superbele sapunuri, creme de fata, unturi de corp, parfumuri solide, lotiune demachianta, uleiuri esentiale, miresme rare…… ce mai ! … ne-ai rasfatat pe deplin! Ma bucur ca te-am cunoscut si ma simt foarte norocoasa ca am participat la un workshop organizat de tine la nici o luna si jumatate de cand am intrat in poveste, basca si ultimul pe anul 2013. Deja, am programat pe maine 3 transe de sapun, nu de alta, dar sa aplic cat mai repede pretioasele info de la tine. Abia astept sapunurile taiate. Cu drag,

  3. alina spune:

    foarte frumos,va apreciez pentru ceea ce faceti ,felicitari sunteti superba🙂

Lasă un răspuns

