500.000 de vizite!

1Blogul Sapunuri naturale a implinit de curand 500 de mii de vizite!
Trebuie sa va spun ca treaba asta ma incanta, caci asta inseamna ca va place ce vedeti si cititi pe aici.🙂 Nu mai postez eu cu frenezia din primii doi ani, dar o fac totusi, cat pot de des.
Tin sa va multumesc tuturor pentru aceasta jumatate de milion de vizite , pentru comentarii, pentru incurajari, aprecieri, critici si chiar pentru injurii! Caci viata ar fi anosta doar cu cer senin, fara niciun nor. :D)
VA imbratisez cu drag,
Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 500.000 de vizite!

  1. Gabi spune:

    Felicitari si tie si la mai multe postari si sapunuri sau sapunuri si postari….!

  2. Iulia spune:

    Felicitari! Numai eu de cate ori am intrat de cand l-am descoperit..:)Am gasit multe lucruri interesante aici!Cu stima, Iulia

  3. Rotaru Gabriela Tatiana spune:

    Felicitari!Meriti tot ce e mai bun,la cat mai multi vizitatori,la cat mai multe postari,multa sanatate ,bucurie,La multi ani!

Lasă un răspuns

