Sapunurile

1. Cacao
1
2. Rosa Damascena
2
3. Lapte, miere si ceara
3
4.Lapte si cafea
5
5. Tamaios 2
4
6. Spoon swirl
6
Sa nu ma intrebati ce uleiuri esentiale am pus, ca nu mai tin minte, cu exceptia lui Rosa Damascena, a Tamaiosului si s sapunului cu miere si ceara. A, la ultimul am facut o combinatie fabuloasa cu iasomie, tuberose, vetiver si bergamota si tot aici am pus la trace o gramada de ulei de rosa mosqueta. Binenteles, argila roz si carbune. Din fericire, din acest sapun am facut o doza mai mare si imi vor ramane si mie vreo 6 bucati, asa ca luati aminte!🙂
Trebuie sa va mai spun ca ceva nu a mers bine la primul sapun, a iesit cam moale si un pic poros.
Daca ar fi sa-mi aleg unul? Tamaios 2, of course!🙂
7
8
9
10
Cum vi se pare ca s-a descurcat grupa din 7 septembrie?🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Cursuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Sapunurile

  1. Laura spune:

    S-au descurcat foarte bine!! ….trebuie neaparat sa vin si eu sa-mi fac Sunflowerul meu…
    Sau incerc din carte. Chiar, cum stai cu cartea?🙂

  2. Gabi spune:

    Sunt faine!
    Felicitari profei si elevelor!

Lasă un răspuns

