Cursul din 7 septembrie

Pentru mine cursul de astazi, 7 septembrie a insemnat doborarea unui record personal, pentru ca astazi am asistat si indrumat manufacturarea a nu mai putin de sase sapunuri, pentru ca la curs au participat sase fete. Va spun sincer ca am avut mari emotii sa nu calc in strachini, sa nu incurc uleiul de palmier cu cel de cocos, sa nu uit sa pun vreun ingredient, mai ales ca elevele mele, cu exceptia uneia, erau novice in ale sapunaritului. Lasa ca si eu am fost asa odata… 🙂
Insa ne-am descurcat cu toatele si am facut niste sapunuri unu’ si unu’! Maine am sa vi le arat si va spun mai multe despre ele.
Avand atata treaba, am uitat sa mai fac poze si ma mai trezeam in rastimpuri: „aaa, poze pentru blog! „. Cateva pozisoare am facut eu, ca nu puteam sa nu imortalizez deloc un asa moment important!
1
Aici eram la partea teoretica.
3
Iar aici, la cea practica, in atelierul propriu-zis.
Cand si cand mai luam o pauza de gradina…
4
6
Abia la ultimul sapun am mai facut o poza, cu Maria!
7
A fost o zi lunga si plina, in care binenteles ca m-am simtit ca pestele in apa. Va inchipuiti, sa indrumi si sa asisti fabricarea a sase sapunuri faine si sa vorbesti aproape numai despre sapun, ce poate fi mai minunat! 🙂
Despre elevele mele am numai cuvinte de lauda, toate sunt sincer interesate de produsele naturale, nu doar de sapunuri, ceea ce pe mine ma umple de incantare.
Aduc calde multumiri si pe aceasta cale „asistentei” mele Raluca,una dintre eleve, cea care m-a scos de cateva ori din situatii imposibile. 🙂
Stati pe aproape, maine va arat ce-au mesterit cele sase sapunarese in devenire, cu sanse mari sa isi intreaca profesoara! 🙂
Seara buna tuturor!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Cursuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

