Crema cu lapte de capra-o revelatie

As fi vrut sa scriu dupa mai multe zile de folosire despre crema cu lapte de capra, pe care presupun ca multi dintre cititorii blogului au vazut-o deja pe facebook, dar nu ma pot abtine, pentru ca este atat de faina incat vreau sa va impartasesc si voua impresiile, iar daca maine toate cremaresele si sapunaresele vor face aceeasi crema si o vor prezenta ca pe ceva original, zau ca nu ma necajesc… :D)
Textura cremei este diafana, seamana cumva cu aceea a sapunului cu lapte de capra, care se deosebeste net de orice alt sapun, dar nu in asta consta calitatea cremei.
Concret, sa va povestesc.
1
In scurtul meu sejur in Bulgaria, am fost cazati la un hotel cu all inclusive si poate stiti ca acolo iti leaga la incheietura mainii o bratara de plastic. Care bratara mie mi-a produs o iritatie urata, cu mancarime si pe care am tratat-o aproximativ o luna cu un unguent cu galbenele, fara mare succes insa. La un moment dat mancarimile incetasera, dar apoi au revenit si chiar nu stiam ce sa fac. Pana cand am incercat crema cu lapte de capra.
Intr-o singura zi, bubitele s-au uscat, iritatia a incetat, iar de ieri, dupa doar trei zile de utilizare,, mai am doar niste mici cicatrici ce amintesc vag de problema mea de la all inclusive.
Mai mult, mi-am dat cu crema si pe niste zgarieturi la picioare, capatate in gradina , de prin corcodus si prun ( ca inca ma mai urc in copaci), asa ca ce pot sa spun, sunt toata o incantare. 🙂 Ma gandesc acum ce bine ar face ea cosurilor si acneei.
In afara de asta, catifeleaza de nu se poate!
Binenteles, laptele de capra cu vitaminele, nutrientii, antioxidantii si acidul lui lactic fac ce fac. Bravo lui si bravo mie ca l-am pus nu doar in sapun ci si in crema. Aleluia! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Crema cu lapte de capra-o revelatie

  1. mijnzeep1 zice:

    Foarte interesant, Alexandra! Felicitari pt aceasta crema!

  2. Dana zice:

    Si eu am incercat crema cu lapte de capra atat pentru corp cat si pentru fata. Rezultatele au fost spectaculoase, am observat chiar uniformizarea culorii picioarelor. Clientii mei au fost foarte multumiti! Singurul inconvenient este perioada de valabilitate foarte scurta. Pentru o crema pastrata la temperatura camerei, dar nu in razele sorelui sau langa sursa de caldura, perioada a fost de 1 saptamana. Pentru crema pastrata la frigider perioada de valabilitate a fost de 3 saptamani. Eu am folosit ca si conservant extractul din plante fara extract de rozmarin. Poate in combinatia asta functioneaza mai bine! Spor!

  3. Iordan Daniela zice:

    Buna ziua.Ce pret are aceasta crema?O mai aveti?Multumesc!

Lasă un răspuns

