Sapun cu lapte si mure-UPDATE

De cateva zile ma tot invart pe langa murele mele. Nu sunt destul de multe coapte ca sa fac o dulceata din ele, inghetata nu fac si nu mananc fiindca ma doare „sinuzita” , iar de mancat…cate sa mananc?😀 Binenteles ca gandul sa bag cateva mure intr-un sapun nu mi-a dat pace, asa ca astazi, dupa ce am mai cules cateva, zic: gata, fac un sapun cu mure. Si cu lapte, ca sa fie mai usor de digerat. LD
Buun. Am dat prin blender cateva mure ( o mura de-a mea e cam cat jumate din degetul mare al unui fierar-betonist), am subtiat apoi terciul ala cu lapte de capra, crud si integral de la ferma Caprina, apoi am facut sapunul asa cum il fac eu de obicei, cu grija, atentie si mult drag.🙂
Ce vreau sa remarc, e ca in timp ce puneam soda, sosul de mure si lapte a trecut prin mai toate culorile curcubeului, de la un ciclamen intens, la albastru, verde, iar apoi s-a stabilizat la un orange puternic, mai intens decat orice morcov sau catina. Dupa ce am turnat sapunul si am facut pozele de rigoare, am cautat sa vad ce contin murele si la ce sunt ele bune. Iata ce am gasit aici Deci sunt bune rau!🙂
Ce fac murele tenului nostru, pielii in general? Cititi aici.
Acum poze:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Cum vedeti, murele nu s-au blenduit de tot si prin sapun se mai vad bucatele. Mie imi place asa.
Mai e nevoie sa va spun ca abia astept sa-l tai?🙂

A DOUA ZI:
Am taiat sapunul. Culoarea: verzuie. Mirosul: lavanda. Ingrediente: lapte de capra, suc si pulpa de mure barosane, bine coapte, ulei de masline, cocos, palmier, ricin, migdale dulci, unt de cacao, unt de shea, ulei esential de lavanda.
Cremosenie: super. Spuma: la maxim. Recomandat: ten normal, uscat.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Zambiti, maine e vineri!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Sapun cu lapte si mure-UPDATE

  1. mijnzeep1 spune:

    Vai, ce culoare frumoasa! Sper se tina culoarea si abia astept sa l tai!

  2. poi semintele de la mure cred ca vor avea un rol exfoliant in sapun,minunat!

  3. Cris spune:

    Arata superb, abia astept sa il vad taiat!!!

  4. Catalina spune:

    Buna! As dori sa stiu cand va avea loc urmatorul curs. Eu sunt din Galati! Multumesc mult !

Lasă un răspuns

