Diverse

A venit si luna iulie! Doamne cum trece timpul asta, e ceva de groaza! Acum e luni, peste doua minute se face vineri! 🙂
Acum e luni si pana am sa termin eu de scris postul asta, se face vineri seara. 😀 ))
Cineva spunea ca timpul este cea mai scumpa marfa, dar eu cred ca nu are pret, nu poti masura ceva atat de scump. Norocul nostru este ca nu se poate cumpara-vinde timpul ca am fi murit de tineri, ca na, de unde bani sa-ti cumperi cativa ani in plus, acolo… Eventual am fi mai vandut din el, sa ne facem concedii, case, sa platim taxe la stat. :D)) Mda, vremea asta ploioasa ma indeamna la cugetari dintre cele mai filosofice. 🙂
Hai sa revenim la sapunurile noastre.
Nu stiu voi cum va descurcati, dar eu am mari probleme cu termometrele, se strica rand pe rand si nu mai stiu de unde si ce sa-mi cumpar sa stau si eu linistita in privinta asta. Asa ca va rog, daca vreti si nu va e cu suparare, spuneti-mi ce termometre folositi, de unde le-ati luat si eventual cu ce pret. Multumesc!
Sa va mai spun ca am observat ca sapunurile cu 50% ceai si 50% lapte ies cremoase de numa! Ori poate doar mi se pare mie?
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Si un anunt important: de la 1 iulie, pentru comenzile mai mari de 100 de lei transportul prin Posta romana este gratuit!
Va pup si va doresc o saptamana buna!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri cu lapte de capra. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Diverse

  1. Eu am un termometru digital cumparat din Lidl. Este pentru friptura. Nu l-am folosit de multe ori ca sa stiu cat de bun este. Inca merge. L-am folosit numai la sapun. Are 2 tije lungi ca o furculita.

  2. thamara zice:

    referitor la problema ta privitoare la TIMP, uită-te la filmul acesta, să vezi acilișa filozofie !
    http://www.filmehdonline.biz/in-time-in-timp-2011-online-subtitrat/
    trailerul nu-ți va spune mare lucru, dar filmul, te prinde și nu te mai oprești până nu-l vezi tot ! (așa că rezervă-ți o pauză de 105 minute ! )
    vis a vis de termometru, eu am luat de curând un termometru pentru friptură de aici
    http://www.thegift.ro/cadouri-pentru-bucatarie-c-2_81/termometru-digital-pentru-bucatarie-p-2446
    nu-ș cât de bine merge, l-am încercat pe ceva scos din cogelator și am văzut că a scăzut la 5,6 grade, la cât e fixat congelatorul meu.
    nu știu dacă e ieftin sau scump, dar am văzut că e foarte sensibil (în sensul de „fiabil”)
    ai ti pup

  3. AuraMaxim zice:

    Eu am luat de mult timp, de la germanelectronics.ro, si sunt foarte multumita de el.

  4. Gabi zice:

    Eu am un termometru de la Elemental acela pe care il stii, insa il folosesc la cosmetice, mai putin la sapun si sa stii ca imi iese sapunul si fara termometru,”masor” temperatura punand mana pe vas de regula.
    Treaba e ca termometrul asta e din sticla si poti f usor sa il spargi, e bine sa cauti altceva mai rezistent, insa nu stiu de unde sa il iei,trebuie sa ai timp sa cauti pe net….Daca vad ceva prin magazine iti spun.

  5. madalina zice:

    Buna ziua … cu cine as putea vb pt a face o comanda de sapunuri naturale? Multumesc

  6. Ciobanu Claudia Diana zice:

    Buna ziua,
    Vad ca a trecut mai bine de un an de cand ati postat intrebarea cu termometrul, si ma gandesc ca probabil problema e deja rezolvata. Dar totusi va spun ca eu am si folosesc de 4 ani un termometru cu tija metalica de la Elemental. De multa vreme insa nu-l mai au pe stoc. Scrie pe el MULTI – THERMO, masoara temperaturi de la – 50 , la + 300 grade celsius. Eu sunt tare multumita de el, in decurs de 4 ani i-am schimbat o data bateria si atat. Il folosesc si la lesie si la uleiuri, doar il sterg bine intre utilizari. Si a costat vreo 20-30 de lei.
    Am facut o cautare si am gasit unul asemanator,( doar ca al meu are doar 2 butoane).
    http://www.thegift.ro/cadouri-pentru-casa-cadouri-pentru-bucatarie-c-2_81/termometru-de-bucatarie-digital-p-3699
    Creati sapunuri minunate, emana iubirea si grija ce le-ati daruit-o realizandu-le. M-a prins si pe mine „virusul” de vreo 4 ani si stiu cum e.
    Doamne ajuta, toti sapunarii sa faca la fel, din inima, sapunurile lor !
    Va doresc sanatate si spor in toate cele bune si de folos !

    Cu admiratie, Diana Ciobanu..

    • Alexandra zice:

      Buna ziua,
      Da, intre timp am rezolvat problema termometrului, insa cu vreo 400 de lei. 🙂 Insa stau linistita.
      Multumesc pentru comentariu si va mai astept pe blog.

Lasă un răspuns

