Sapunurile de la curs

Va promiteam ca am sa va arat sapunurile realizate de elevele mele la atelierul de teoria si practica producerii manuale a sapunului natural. Va spun , nu ma asteptam sa iasa niste sapunuri atat de faine!Ei bine, aveam eu o banuiala… 😀 O sa le vedeti in poze.
Insa ce vreau sa va spun, este ca si eu la randul meu am invatat cateva lucruri de la fete, lucruri legate de sapunarit si la care nu m-as fi gandit! Cum se spune, omul cat traieste invata.🙂
Acum hai sa va arat pozele si va mai povestesc.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Irina a vrut un scrub puternic pentru piele, cu efect anticelulitic, dar care sa fie si emolient in acelasi timp. A facut un fel de Brown Windsor, in care am combinat uleiuri esentiale de bergamot, portocala dulce, chimen si dafin, iar deasupra i-am pus scortisoara. Lichidul este o cafea concentrata, iar scrubul este format din zat de cafea la ibric, pus din belsug! Miroase acest sapun de nu va pot spune, iar ca emolienta, ei bine, imi aluneca din mana!😀
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Georgiana, fire romantica, a preferat aromele florale, care nu puteau sa nu contina si cativa trandafirasi. Stiam eu de ce usuc mai multi trandafiri ca oricand…🙂 Parfumul: uleiuri esentiale de geraniu, bergamota si ylang-ylang. Textura sapunului: diafana.:)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Andreea, care s-a hotarat sa faca acest atelier dupa ce s-a spalat cu White little rose, a vrut ca sapunul ei sa fie cu lapte si cafea, ceea ce am si facut, doar ca de data asta am pus mai mult lapte pentru ca nu mai aveam cafea.😀 Poti sa ma pici cu ceara cosmetica si nu mai stiu a ce miroase si nu ma mai duc pana in atelier sa miros, dar presupun ca tot ceva floral, geraniu sigur. Parerea mea e ca este cel mai cremos dintre toate.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Cu Cristina am exersat dunga de cacao-roscove-si dupa cum vedeti, a iesit dreapta.🙂 Jos are argila verde, deasupra busuioc, iar aroma este de lemongrass, un miros fresh si revigorant.
Acum nu stiu care imi place mai mult…imi plac toate.
Pana la urma fetele au hotarat de comun acord sa -si imparta intre ele cele patru calupuri de sapun, astfel incat sa testeze toate retetele. Asta este unul din avantajele lucrului in echipa!
Si a fost o echipa pe cinste, va spun. Daca cineva din afara ne-ar fi privit, ar fi crezut ca cinci prietene s-au adunat la o sueta si apoi au trecut sa se joace, facand niste…prajituri. Ceea ce nu e departe de adevar, recunoasteti.🙂
Una peste alta,am avut o zi superba, cu oameni frumosi , destepti, simpatici, harnici si talentati in jurul meu, cu mult soare si voie buna, cu chef de munca si rezultate pe masura.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sa aveti o duminica frumoasa!
Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Sapunurile de la curs

  1. Cris spune:

    Ce frumoase sunt!!! A fost exact asa, ca o sueta intre prietene, astfel ca rezultatul nu putea fi decat incantator, mai ales ca doamna profesoara ne-a instruit si indrumat cu atata grija. Fug acum sa exersez pe un sapun cu iasomie.

  2. cand mai faci un curs in Bucuresti? sunt f frumoasse si interesante.
    eu fac sapunuri, dar nu asa de sofisticate si cred ca am multe de invat. M-ar interesa si cursul de creme. La acest capitol sunt aproape incepatoare.

  3. Ghinea Viorica spune:

    Foarte frumos au iesit! Bravo fetelor!

  4. Luminita spune:

    Felicitari fetelor si doamnei profesor! La cursul urmator din Bucuresti voi fi si eu eleva, nu-i asa?

  5. Gabi spune:

    Foarte frumos, foaaaaaarte frumoooooooooooos!Bravoooooooooooooooooooo!

  6. Excelent arata toate, mi-ar fi placut si mie sa fiu acolo….dar io de-aci de departe doar privesc….

Lasă un răspuns

