Si a fost cursul…

Trebuie sa va spun, deci chiar trebuie sa va spun! Astazi am tinut cel de-al doilea curs de facut sapun, curs la care au participat patru fete dornice sa invete sa-si faca singure sapunul. Desi am crezut ca va fi o zi obositoare, n-a fost deloc asa. A fost o placere si o relaxare totala, cel putin pentru mine. Faptul ca fiecare fata a facut pe rand cate un sapun nu a fost dificil pentru mine, asa cum ma gandeam. Dupa masa de pranz am avut timp sa facem si o plimbare prin gradina, iar la sfarsit le-am facut fetelor si cate o cremuta hidratanta.
Dar ce e mai important pentru mine a fost entuziasmul „studentelor” mele, indemanarea si multele cunostinte pe care le aveau despre produsele naturale si desi doar una dintre ele a facut de doua-trei ori un sapun, s-au descurcat admirabil. Sapunurile rezultate de mana lor au iesit perfect! Maine am sa vi le si arat!🙂
Am facut si cateva poze:
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ei, acum parca ma prinde si pe mine oboseala, dar e o oboseala placuta, stiti voi, oboseala aceea pe care o ai dupa ce faci bine un lucru dificil.
Multumesc dragele mele Andreea, Cristina, Georgiana si Irina pentru ca ati avut incredere in „profa” Alexandra!🙂
Sper ca v-a placut si voua cel putin la fel de mult cum mi-a placut mie!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Si a fost cursul…

  1. Cris spune:

    Multumesc si eu, doamna profesoara, si ma bucur ca in sfarsit ne-am intalnit!🙂 Mi-a placut la nebunie cursul si am invatat o multime de lucruri noi pe care abia astept sa le pun in aplicare! Te pup cu drag!

  2. Alexandra spune:

    Cris, n-ai idee cat ma bucur ca ti-a placut! Acum astept sa vad ce faci, sunt cu ochii pe tine, cum s-ar spune. Si ramai studenta mea in continuare si la masterat si la doctorat.😀

  3. Andreea spune:

    Ma bucur mult ca am participat la acest atelier si iti multumim Alexandra pentru minunata prezentare! Abia astept sa pun in aplicare cat mai curand tot ce am invatat! Te imbratisez cu drag!

  4. Gabi spune:

    Felicitari tuturor!

  5. Alina spune:

    As dori sa particip si eu la un astfel de curs organizat de tine.Mi-as dori mai multe detalii daca se poate

Lasă un răspuns

