Micul trandafiras alb

Cum ati observat, am lasat deoparte engleza, ce atata engleza pe un blog romanesc.
Ehee, am avut ceva de furca cu acest micut, dar am sa va povestesc alta data ce-am patit cu el. Chestia e ca pana la urma a iesit bine, chiar neasteptat de bine. E fin si cremos si are acea dunga de „smantana: de jur imprejur, cum ii spun eu, semn ca e un sapun gras.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sapunelul contine lapte de capra si cafea, in proportii egale, ulei de masline, cocos, palmier, ricin,unt de shea, uleiuri esentiale de geraniu si lavanda.
Acum ma bate gandul sa fac unul cu trandafirasi roz, unul cu galbeni, etc.🙂 Timp si chef sa am!😀
Va imbratisez cu drag,
Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu lavanda, Sapunuri cu trandafiri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Micul trandafiras alb

  1. Gabi spune:

    Imi place si acesta, la fel de mult ca si cafeaua cu lapte…….

  2. Anca spune:

    Felicitari pentru sapunurile frumoase,inspirate si pentru pasiunea sapunaritului ridicata la rang de arta.

    Aveti un blog minunat.In ceea ce priveste engleza,cred ca trupa Taxi are dreptate – „Suntem anglofoni,americanofoni,suntem bu,bu,bufoni”.

Lasă un răspuns

