Rezultatul votului!

Eeei, dragii mei, am ajuns si aici, sa dam rezultatul la concursul cu poze.
Am avut in concurs 49 de poze, care de care mai frumoase! Si fete, dar si baieti!🙂 Sigur, ca la orice concurs, au fost si peripetii, ca de exemplu:
1. O concurenta a trimis doua poze, dar pe una avea numele incomplet. Am observat asta cand a votat, de doua ori, ca doar trimisese fata doua poze, hehe. Pozele i le-am lasat, nr. 1 si nr.9, dar doar primul comentariu i l-am publicat.Am considerat ca prima poza era oricum un ambalaj , nicidecum un sapun.🙂
2. Calin Cantalare a votat in alta parte, la alt post si desi i-am trimis un e-mail sa voteze unde trebuie, n-a facut-o.
3. Sakura a votat pe data de 3 dupa 12 noaptea. M-am gandit mult daca sa-i validez votul sau nu, apoi mi-am zis ca asa cum Elena Enuta a votat cu o zi inainte, pentru ca pleca din localitate, tot asa as putea sa trec cu vederea cateva minute dupa miezul noptii. N-a fost bine! Am primit pe Facebook critici acide, cum ca n-as respecta regulamentul facut chiar de mine, am fost invinuita ca avantajez „prietenii” sa castige!😀 Nu este cazul, credeti-ma. Cine a mai participat la astfel de concursuri si a castigat, poate confirma ca nu fac chestii de-astea. Daca vreau si daruiesc prietenilor ceva, o fac fara intermediul internetului.
Apropo, doua fete nu si-au revendicat de duminica niste premii pe Facebook. Probabil ca nu le-a mai placut balsamul de buze, ori parfumul solid…🙂
In sfarsit…
Castigatoarele -caci am hotarat sa desemnez doua castigatoare-sunt Dinu Maria Otilia si Cristina Zlate. Ambele cu doua poze frumoase foc si care au intrunit cele mai multe voturi din partea voastra.
Felicitari, dragele mele! Astept sa-mi spuneti ce sa va trimit!
Oricum, concursul asta mi-a lasat un gust amar, asa ca am hotarat, macar pentru o perioada, pana imi mai trece supararea, sa renunt la astfel de actiuni. Nu de alta, dar mi-am facut mult sange rau cu unele comentarii rautacioase, pe Facebook.
Pana atunci va doresc sa ramaneti cu bine si sa aveti un Paste fericit!

P.S. Votul meu ar fi fost: 4,13 si 48!🙂

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Rezultatul votului!

  1. julicu spune:

    Alexandra, nu-ți face inimă rea, concursul a fost super transparent și corect. Mă bucur că ai avut inițiativa asta și am descoperit că avem gusturi similare, cel puțin în ceea ce privește pozele cu săpun🙂😀 Sărbători fericite, cu bucate alese, cu bucurie în inimă și să ne reauzim cu bine după mini-vacanță!

  2. ama spune:

    m-am uitat pe comentarii si m-am bucurat vazind ca poza mea a avut citiva admiratori

    va multumesc pentru aprecieri chiar daca nu am cistigat ..am fost foarte pretentioasa cind am ales poza dar zic eu ca ma reprezinta
    si felicitari cistigatoarei Dinu Otilia…

    PS: si lui Alex, pt like-ul la poza🙂

    PASTE LUMINOS tuturor!

  3. Gabi spune:

    Felicitari , castigatoarelor!

  4. Gabi spune:

    Imi pare rau pentru comentariile rautacioase,dar ce sa ii faci, cel cu codita nu lipseste de nicaieri….

  5. Gabi spune:

    Sarbatori frumoase tuturor!

  6. Mildred spune:

    Felicitari Alexandra pentru tot ce faci! N-am urmarit pe Fb ultimele evenimente, dar eu zic sa-i ignori pe rautaciosi, sa-i lasi sa fiarba in suc propriu si daca nu le „miroase” bine ceva sa-si schimbe sapunul :))
    Felicitari castigatoarelor!
    Sarbatori fericite tuturor!

  7. Victoria spune:

    Hristos a inviat!
    Tocmai mi-am dat seama ca am fost complet pe dinafara cu poza mea🙂😛🙂
    Se vede ca nu ma pricep la sapunuri😛
    Oricum nu conteaza.Mi-a facut placere sa vad atatea poze cu sapunuri la un loc.

  8. Cris spune:

    Hristos a inviat!
    Imi pare rau ca te-au necajit gurile rele, Alex. Nici nu imi imaginez cat efort a trebuit sa depui pentru concursul asta…
    Sunt super incantata ca sapunelul trimis de mine a placut atat de mult, o felicit pe Maria Otilia si le multumesc celor care l-au votat si celor care m-au felicitat, dar mai ales iti multumesc tie, fara de care nimic din toate acestea nu s-ar fi intamplat!
    Imi e tare greu sa ma hotarasc asupra premiului, toate minunatiile create de tine sunt atat de apetisante! Inca o data mii de multumiri! Te pup!

    • Alexandra spune:

      Cris, pana la urma va trebui sa te hotarasti ce-ti place mai mult de acolo, din magazin.
      Cat priveste gurile rele…care guri rele? :D)
      Te pup si eu si astept un mail de la tine.

  9. dinu maria otilia spune:

    Abia acum am reusit sa citesc cu atentie aceste randuri.Am fost plecata pun in natura fara internet si bine a mai prins….si ca sa nu ma dezlipesc de natura am revenit pe acest blog pe care eu personal il ador.Din calculele mele a reiesit acum cateva zile poza 43 ca fiind castigatoare ,apoi am vazut ca este si poza 18 cu multe voturi.Am fost pe aproape insa nu ma gandisem ca atat de aproape.Tin sa multumesc mult pt acest premiu insa nu l~am castigat asa cum imi doream ,din pacate.

    • Alexandra spune:

      Ba da, si tu si Cris sunteti castigatoare! Cand am vazut comentariul Sakurei, a doua zi dimineata, m-am gandit ca fie daca il publicam, fie ca nu il publicam , oricum s-ar fi iscat discutii… Asa ca hotararea mea de a desemna doua castigatoare impaca pe toata lumea, sper, chiar si pe cei mai sceptici, nu ca mi-ar pasa de parerea lor, pana la urma, insa nu vreau ca cineva sa aiba macar o urma de indoiala ca n-as fi corecta. Tin eu la chestia asta, asa, pentru mine.🙂 Asa ca draga Otila, fie ca vrei, fie ca nu vrei, tot am sa-ti trimit premiul. De ce crezi ca am facut azi o crema cu musetel, ei?😉
      ,

Lasă un răspuns

