Cursuri de sapunit

1De-a lungul celor doi ani de cand fac sapun, dar mai ales in ultima perioada am primit o gramada de solicitari de la cliente-prietene care voiau sa le invat sa faca si ele sapun. Eu, mai in gluma , mai in serios le-am raspuns tuturor: sigur, dar pe bani! Informatia se plateste!🙂 Iar ele, probabil ca tot asa, mi-au raspun: binenteles ca pe bani!
Cum va spuneam, asemenea cereri s-au intetit in ultimul timp si m-am gandit ca ar fi bine sa le dau curs.
Cursurile se vor tine deocamdata in Bucuresti, in weekend, la atelierul meu.
Durata este de o zi, de dimineata pana seara, de principiu sambata, timp in care vom discuta atat teorie, dar vom si trece la treaba, adica sa sapunarim impreuna! Iar voi veti putea sa-mi puneti toate intrebarile care va framanta legat de fabricarea sapunurilor.😉
Din luna mai ii dam drumul! La o sesiune pot participa maximum 6 persoane, ca atare, locurile sunt mai mult decat limitate.
Pana atunci astept solicitarile voastre pe e-mail la adresa alex2catana@yahoo.com, unde am sa va dau si eu toate detaliile.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Teoria sapunului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cursuri de sapunit

  1. irenadaiana spune:

    Alexandra , mai faci sapunul gradinarului? Ca tot a inceput sezonul.🙂

  2. CONSTANTIN spune:

    AM FACUT UN SAPUN CU PULBERE DE SHUNGIT . O PROBA , DESIGUR . DEOCAMDATA SUNT MULTUMIT. E ALTCEVA ! AM PROCURAT PULBEREA DE SHUNGIT DE LA IMPORTATOR . DE ALTFEL, EU BEAU APA DE SHUNGIT DE TREI ANI !

  3. CONSTANTIN spune:

    CU CARTEA CUM RAMANE ?

Lasă un răspuns

