CONCURS PE BLOG

Nu stiu daca stiti, dar in ultima perioada am organizat fel de fel de concursuri pe Facebook, ori am sponsorizat alte concursuri, pe alte pagini. Ma gandesc ca in felul asta blogul a fost vaduvit saracu’ de concursuri, ca poate le-ati simtit lipsa, stiu eu…
Asa ca m-am gandit sa fac un concurs si acilea, un concurs cu poze, in care sa se voteze. Ce ziceti? Am mai facut asa ceva in anii trecuti, concursuri cu poze, pe celalalt blog, de gradinarit, iar pozele erau cu trandafiri.
De data asta m-am gandit sa fac un concurs de poze cu sapunuri, ce ziceti? Nu-i fain?🙂 Sapunuri naturale, sa fim intelesi, nu glicerine colorate ametitor!🙂
Regulamentul suna asa:
1. Alegeti o poza-de la voi de acasa, de pe internet, de unde vreti voi– si mi-o transmiteti pe mail la alex2catana@yahoo.com Am sa va rog sa va puneti numele pe poza, sa nu le incurcam cumva.
2. Am sa postez pozele pe masura ce le primesc, fiecare poza avand un numar alocat;
3. Transmiterea pozelor se va face pana pe data de 29 aprilie la orele 23.59.Tot ce primesc ulterior nu va mai putea fi luat in considerare.
4.Pe data de 1 mai, ora 0.00, incepe votarea. VOTEAZA DOAR CEI CARE AU TRIMIS POZE!
Cum votati?
Acordati puncte celor mai reusite poze.
10 puncte poza ce amai frumoasa
5 puncte, urmatoarea
1 punct, inca o poza care va place.
Deci veti acorda puncte doar pentru trei poze, ok?
NU VA VOTATI PROPRIA POZA. Cred ca asta e de la sine inteles, dar am zis ca e mai bine sa specificam clar.
Votarea SE INCHEIE PE DATA DE 2 MAI LA ORELE 23.59.
Poza care obtine cele mai multe puncte este castigatoare. Rezultatul se va da in data de 3 mai.
O sa fie amuzant, va asigur!🙂
Iar premiul?
Un voucher de 100 de lei, cu care puteti sa va alegeti ce vreti voi din magazin! 🙂

A, inca ceva. Votarea o veti face printr-un comentariu pe blog, pe care eu il voi modera pana in ziua afisarii rezultatului. Si inca ceva, nu trimiteti poze cu sapunurile mele.😀 ))

Bafta si astept poze faine cu sapunuri!!!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la CONCURS PE BLOG

  1. Rotaru Gabriela Tatiana spune:

    Un blog frumos,un concurs la fel ,felicitari!M-am inscris si eu,sapunurile sunt preferatele mele(cele naturale)vorba aceea:putin dar bun.

  2. Gabi spune:

    Eu am ramas codasa cu cititul blogului in week-end, o sa caut si eu o poza cu un sapun pe care l-am facut cu mainile mele.

  3. Mirela Gavrila spune:

    Am trimis si eu dar nu am pus numele pe poza , nu stiu daca o pot face !!!nu ma prea pricep !!!

  4. Pingback: Haideti cu pozele alea! | Sapunuri naturale

  5. Cris spune:

    Ce tare!🙂 Nu stiu de unde iti vin ideile de concursuri, dar sigur te pricepi, esti din ce in ce mai inventiva!🙂 Ma bag si eu! Cred ca am pe undeva o colectie de poze cu sapunuri faine, sau cu poze faine cu sapunuri😀 Sa cautam…

  6. sakura spune:

    am trimis si eu acum un e-mail . frumoase sunt toate pozele intrate pana acum in concurs.
    felicitari si ptr ideea cu cursurile de sapunit.

  7. aurelia50 spune:

    Un blog frumos,un concurs la fel ,felicitari!ma tot intreb de unde iti vine ideile aceste minunate de concurs,imi place.

  8. Pingback: AICI SE VOTEAZA! Pe 1 si 2 mai! | Sapunuri naturale

  9. Vot – 10p-poza 14; 5p-poza 15; 1p-poza 20.

  10. sakura spune:

    Unde sunt pozele sapunurilor ptr votare?

Lasă un răspuns

