Poze noi

Sau ce-am mai facut si n-ati vazut!🙂
1
Un sapun cu Tuborg, ca tot s-a deschis sezonul de gradinarit, iar pamantul care se depune pe gatlej dupa sapa trebuie si el spalat cu ceva… Nu, nu cu sapun cu bere, nu va ganditi asa departe!🙂
2
Inca la paturica de azi dimineata, un sapun cu galbenele, standard.😉
3
Inca o cremusoara cu argan si musetel pentru pielicele sensibile.
4
Un sapun cu lapte de capra si galbenele, fainut de tot!🙂
5
Antirid.
6
Un sapun cu miere si polen, de nota 9.50! Ca zece nu-mi dau nici mie!🙂
8
O cremusoara pentru exfolierea fina si untoasa a tenului, cu pudra din samburi de caise si perle de jojoba. Rasfat total!
9
Un demachiant, un deodorant si o crema contur pentru ochi. Le-am scris pe toate pe un rand, ca mi-am pierdut deja rabdarea!😀
10
11
Cat imi place, Doamne, cat imi place!!!🙂
Pupaturi de la mine!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa, Ingrediente, Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Poze noi

  1. Mari spune:

    Sunteți foarte harnică ! (fără supărare – aprox. câți ani aveți ? pt. că eu am vreo cincizeci și ceva și nu mai am atâta spor de muuuuult)

  2. Gabi spune:

    Draga Alex , felicitari pentru tot ce faci, esti neobosita, imi place ce faci si imi place ca faci cu drag.Te apreciez mult!

  3. Mihaela spune:

    Felicitari,arata minunat!

Lasă un răspuns

