Tamaiosul

Reteta asta cu lapte, ovaz si tamaie e de-adreptulpursisimplu! 🙂 As mirosi la sapunelul asta non-stop si nu va ascund ca m-am si spalat pe maini cu o coaja pana ce s-a volatilizat. 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Voiam sa va mai arat raftul meu cu sculi. 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Atat!
Sa aveti un weekend asa cum va doriti si chiar mai mult! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra, Uleiuri esentiale și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Tamaiosul

  1. Doina zice:

    Alexandra, te rog, spune ca nu ai presarat tamaie pe sapun…

  2. Alexandra zice:

    Haaaaaaa!
    Nu, sunt fulgi de ovaz, dar sa stii ca nu e rea ideea cu tamaia pe sapun. :D))

  3. Cris zice:

    Hmmm, de ce nu ar fi trebuit sa o presari?… Ma rog… Voiam doar sa-ti spun inca o data ca arata minunat. Din sapunul asta, mai mult decat din altele, imi vine sa musc. Il vad ca pe o inghetata fina de migdale, cu fulgii aia frumosi prin el… Splendid, ce mai, si nici nu vreau sa-mi imaginez cum miroase. A propos, am descoperit si eu aseara cum ii mai zice uleiului esential de tamaie si am si detectat un magazin de unde il voi cumpara cu prima ocazie. 😀

    • Alexandra zice:

      Ceva cu Franke? 🙂 Iti zic eu un loc mai bun de unde sa iei. 😉

      • Cris zice:

        Daaaa, cu Franke :))) Saru’mana mult pentru ajutor, ar mai fi trecut ceva timp pana sa ma prind si eu ca mai sunt si alte magazine chiar mai bune 🙂 Abia astept sa vina comanda (mai bine zis comenzile, ca degeaba am eu ulei esential daca nu am ulei de cocos 🙂 ) sa mai pun de un sapun 😀 Cred ca ma risc sa-l fac cu lapte de data asta, dar nu de capra ca a mea nu are ied :))) Pup!

  4. julicu zice:

    Gata, urmatorul meu vis e sapunul cu tamaie:)

  5. Alexandra zice:

    Asa! 😀
    Sa ma anunti si pe mine cand o fi, sa nu-mi scape.

  6. Gabi zice:

    Alexandra e foarte frumos si finut si asa de alb………..sigur nu ai pus ceva in el care sa il faca alb?Doar de la lapte e asa?Mi-ai facut pofta de un asa sapun fain…………
    Ti-am vazut raftul cu scule.e foarte generos, imi place. Si ma minunez sa vad cate forme de sapun ai……bravo cui ti le-a facut!

Lasă un răspuns

