Doi ani de blog

Si aproape tot atata de cand fac sapunuri.🙂
Inca de cand am turnat primul sapun mi-am zis: asta va fi pasiune! Si asa a fost! Cred ca nimic din ce am facut cu mainile mele nu mi-a dat atata satisfactie precum sapunaritul si spun asta cu mana pe inima. Nimic nu m-a facut sa nu adorm noaptea gandindu-ma, uneori la ce am gresit, alteori la ce combinatii sa mai fac… Pot sa spun ca sunt o norocoasa si faptul ca mi-am gasit o ocupatie care sa-mi placa mult, care sa-mi dea satisfactia reusitei, inseamna enorm pentru mine. Meseria mea este de economist, una anosta si fara perspectiva si intotdeauna am simtit ca nu mi se potriveste. Iata ca am avut dreptate; menirea mea era sa creez, sa fac lucruri.😀
Pe langa satisfactia muncii implinite, crearea sapunurilor mi-a adus si multi prieteni, oameni deosebiti, preocupati de curatenie-in primul rand-dar si de o viata mai sanatoasa. oameni educati, in preajma carora te simti bine. Cu unii dintre ei ma intalnesc frecvent, cu altii mai rar, iar cu unii vorbesc doar prin intermediul internetului. Oricum ar fi, eu ii simt aproape pe toti si pe fiecare dintre ei.
Lor vreau sa le multumesc pentru sustinere, pentru cuvintele frumoase, pentru criticile aduse, datorita carora am reusit sa-mi imbunatatesc constant calitatea sapunurilor.
Va imbratisez cu drag!🙂
Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Doi ani de blog

  1. AuraMaxim spune:

    La mulți și frumoși ani, ție și blogului în care te regăsim, pricepută și ghidușă, în fiecare zi!
    Să fii sănătoasă, iubită și împlinită prin ceea ce făurești și dăruiești!
    Te îmbrățișez cu mult drag (deocamdată doar virtual, dar vine ea vara…)!

  2. Alexandra spune:

    Multumesc, Aura!🙂
    Crezi ca mai vine vara aia odata? Ca eu m-am saturat pana peste cap de frig si zapada!

  3. La Multi Ani si tie si blogului tau! Ti-am descoperit blogul cam de la inceputul lui si m-ai fermecat cu felul tau de a povesti despre pasiunea ta. Cei mai fericiti oameni sunt cei care descopera placerea de a creea ceva. Sincer am ajuns sa-mi fie mila de cei care nu si-au gasit inca o pasiune. Trebuie sa fie groaznic sa-ti treaca zilele fara satisfactia lucrului facut de tine si facut cu placere. Succes mai departe si am sa raman mereu „cu ochii pe …blogul tau”.

  4. Ghinea Viorica spune:

    La multi ani! Sa o tineti tot asa! Sa aveti parte de inspiratie pentru sapunuri noi si pentru alte produse naturale.

  5. mijnzeep1 spune:

    La multi ani blogului si tie, Alexandra! E mereu o placere sa citesc cat te pasioneaza acest hobby si cate ai realizat in acesti doi ani!Felicitari si multa bafta in continuare!
    Natalia

  6. diana spune:

    La multi ani Alexandra,sa scri multi ani in blog de acum inainte,felicitari pentru realizari si tine-o tot asa.!te pup Diana

  7. Cris spune:

    La multi ani plini de bucuria de a crea sapunelele tale minunate, Alex! Iar noi sa ne bucuram pe mai departe de finetea si mireasma lor incantatoare, dar mai ales de gandurile tale frumoase. Te pup cu drag!

  8. Gabi spune:

    La muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuti aniiiiiiiiiiiii!Te imbratisez cu drag!Ne-ai contaminat si pe noi cu pasiunea ta pentru sapunuri si creme!

  9. B. spune:

    … şi aproape tot atâta de când citesc aici. Felicitări, chiar dacă mai târziu, aşa!

Lasă un răspuns

