Pentru ca-mi plac trandafirii…

…azi mi-am mai facut o crema cu miros de roze. Cu unt de mango si ulei de migdale dulci, dar si cu alte ingrediente absolutamente naturale, pe care nici nu le mai stiu, le-am notat bine intr-un carnetel.🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
E albisoara, onctuoasa , penetranta si miroase frumos, asa cum ii sta bine unei creme pe fata omului.🙂
Aah, daca as avea ingrediente, asa face creme numa’ una si una. Dar n-am , asa ca stau bland… Deocamdata.😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Pentru ca-mi plac trandafirii…

  1. mijnzeep1 spune:

    Cat de bine arata!
    Felicitari!

  2. Gabi spune:

    Vad ca amandoua ne-am dat pe cremerit!
    Imi place cum arata crema si ii simt mirosul………..este cu apa si uleiuri, nu?Vreau sa mai fac si eu una pe baza de apa plus uleiuri pentru mainile mele cu piele uscata pe timpul asta.

    • Alexandra spune:

      Da, Gabi, n-as fi crezut ca am s-o las mai moale cu sapunurile in favoarea cremelor, dar iata, se intampla. Apa i uleiuri, plus emulsifiantul, evident.

      • Gabi spune:

        Asa este, inteleg problema, am observat ca persoanele care fac sapun sunt predispuse si la creme si alte cosmetice naturale, pentru ca au deja in casa tot felul de ingrediente faine pentru sapun….Cel putin la mine asa este.
        Spor la toate!

  3. Alina spune:

    Si eu, ca si Gabi, parca simt mirosul cremei. Si mai simt ca-mi ploua in gura de pofta :)))))))))) Sigur nu-i budinca de vanilie?! Arata asa de apetisant……. Spor la faurit creme, sapunuri si la tot ce vrei tu sa mai faci, Alex! Pupici

Lasă un răspuns

