Deodorant sau antiperspirant?

Este posibil sa mai fi spus in treacat despre cat de nocive sunt antiperspirantele, cat de periculoase pentru sanatatea noastra, mai ales a femeilor, unde zona axilei este mai sensibila ca a barbatilor. M-am gandit ca n-ar strica sa pun asta intr-un post distinct, mai ales ca acum intra mult mai multa lume pe acest blog fata de acum un an sau doi si in felul acesta ajut si eu cat pot la raspandirea informatiei.
In esenta, evitati cat puteti antiperspirantele, folosind in schimb deodorantele.
Ieri am primit un e-mail de la Nico, un e-mail in care era vorba tocmai depre pericolul antiperspirantelor, pe care am sa-l transpun aici intocmai asa cum l-am primit si eu.
SEARA TREBUIE SA SPALAM AXILA CU APA SI SAPUN, SA O LASAM SA RESPIRE FARA DEODORANTE SAU ANTI-TRANSPIRANTE!
CU TIMP IN URMA O PRIETENA DIN MICHIGAN A FOST LA UN SEMINAR DESPRE CANCER DE SAN TINUT DE TERRY BIRK SI DAN SULLIVAN.
IN TIMPUL SEMINARIULUI S-A INTREBAT CARE ESTE MOTIVUL PT. CARE ZONA TUMORILOR CANCEROASE ESTE LANGA AXILA?
ACUM IMPARTASIM INFORMATIA CU DV.: PRINCIPALA CAUZA DE CANACER DE SAN ESTE FOLOSIREA DE ANTI -TRANSPIRANTE!
DA, MAJORITATEA PRODUSELOR, PE PIATA SUNT DE 2 FELURI, ANTI-TRANSPIRANTE SI DEODORANTE!!!!!!
CITITI BINE ETICHETA, DEODORANTELE SUNT BUNE (FARA ALUMINIU),
ANTI-TRANSPIRANTELE NU!(CONTIN ALUMINIU)!
CONCENTRATIA DE TOXINE PROVOACA MUTATIA CELULELOR!
AICI ESTE EXPLICATIA, CORPUL UMAN ARE ZONE UNDE ELIMINA TOXINELE, UNA DINTRE ACESTE ZONE ESTE AXILA!
TOXINELE SUNT ELIMINATE PRIN TRANSPIRATIE, ANTI-TRANSPIRANTELE IMPIEDICA ELIMINAREA TOXINELOR!!!!
ACESTE TOXINE NU DISPAR PRIN MAGIE!
CUM NU SE ELIMINA PRIN SUDORE, ORGANISMUL LE DEPOZITEAZA IN GLANDELE LIMFATICE, CARE SE AFLA DEDESUBTUL BRATELOR!
MAJORITATEA TUMORILOR CANCEROASE APAR IN CADRANUL SUPERIOR AL SANULUI,UNDE SE AFLA GLANDELE LIMFATICE.
SI LA BARBATI POT APAREA ACESTE TUMORI, DAR MAI RAR! DIFERENTA ESTE CA BARBATII, DACA FOLOSESC ANTI-TRANSPIRANTE, MAJORIATEA LE APLICA PE PARUL DE LA SUBRAT, NU DIRECT PE PIELE CA FEMEILE !
TE ROG TRIMITE LA TOATE PERSONELE PE CARE LE IUBESTI CA SA LE POTI SALVA VIATA!

Si am sa va mai spun ceva: mamica mea s-a prapadit de cancer la san, la varsta de 53 de ani, acum fix 20 de ani. Primul lucru pe care i l-a recomandat medicul, a fost sa renunte la deodorante. Imi aduc aminte perfect ca am avut atunci o discutie cu ea, cum ca ce sa foloseasca in locul deodorantului. Medicul ii recomandase solutie de bicarbonat, aplicata cu un tampon de vata.
Asa ca dragele mele fete, aveti grija de voi va rog, macar atat cat va sta in putinta si nu mai folositi deodorantele din comert. Exista alternative cum ar fi chiar banalul bicarbonat ( o adevarata minune a naturii, despre care vom mai discuta) piatra de alaun, uleiurile esentiale antibacteriene… As mai adauga ca sapunurile din comert nu curata porii in intregime, iar toxinele acumulate, care n-au fost indepartate prin spalare, raman acolo si isi fac de cap.Sa nu mai vorbim despre ce anume aplicam pe piele, creme cu te miri ce chimicale, conservanti sintetici,parfumuri alergenice si altele… Si pentru ce? Doar ca arata bine si sunt la moda? A, sunt si ieftine, uitasem…😀 Da, asta e un motiv bun pentru a fi cumparate si folosite.😀
Va pup si aveti grija de voi!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Deodorant sau antiperspirant?

  1. Eu am renuntat la anti-transpirante acum 4 ani cand simteam destui noduli pe la sani si sub axila, plus ca aveam dureri de san fara motiv. Ma palpam pe sani si eram ingrozita de ce o fi acolo. Ma durea si pe langa coaste in jos, nu numai la sani. Atunci am zis ca trebuie sa renunt la antiperspirantele cu aluminiu daca nu vreau sa mor de cancer la san. Am stat o luna in concediu mai mult acasa. Asa ca nu am folosit nimic. Trebuia sa ma detoxific. Cand am inceput munca am folosit un deodorant din plante de la plafar. Si de atunci am tot incercat tot felul de deodorante. Nu ma deranjeaza ca ma ud la subrat atata timp cat nu miroase.

  2. olga spune:

    De curand am descoperit cel mai bun” deodorant”: otetul de mere si un pic de bicarbonat. Tamponez zona axilei cu vata imbibata in otet de mere si apoi cu un pic de bicarbonat, are efect garantat toata ziua( si nu miroase nici a otet). Inafara de faptul ca este natural pt mine este mai eficient decat toate deodorantele pe care le-am incercat vreodata.

  3. Cristina spune:

    foarte interesant, multumesc!

  4. Pingback: DEODORANT | Lavare Blog

  5. Cami spune:

    Foloseste cineva piatra de alaun? Eu am gasit-o pe site-ul Longeviv si nu stiu daca sa o cumpar. Oare o fi originala?

    http://www.longeviv.ro/piatra-alaun-feret

Lasă un răspuns

