Untul de corp-o surpriza placuta

Cand am facut untul de corp, pentru prima data, nu m-as fi gandit ca va fi atat de apreciat. Nici vorba! L-am facut de curiozitate si ca sa vad daca pot sa fac si altceva in afara de sapun, solid sau lichid. Apoi am cadorisit cu el niste fete, sa-si dea pe corp cu el si sa-mi spuna ce parere au. Parerile au fost unanim favorabile, dar ce zic eu, am primit critici elogioase si aplauze la scena deshisa, plus o comanda ferma de unt, atat cat pot sa fac eu o data! Ceea ce in seara asta am si prestat, 500 de grame de unturi si uleiuri care prin mixare devin… 1 litru. Caci am observat si eu pe la altii, untul de corp, ca si cremele, se vand la volum, nu la greutate. Tot cu shea, cocos si migdale, parfumat tot cu ulei esential de iasomie,care este natural, sa fim intelesi!!!😀
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Si vreau sa va mai arat in premiera mondiala care va fi ambalajul sapunului lichid.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Aista-i! De 500 ml, ca nu ne incurcam cu picatura.🙂
Atat pentru astazi, ne mai vedem si maine…cred…🙂
Pupaturi!
Alex

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Untul de corp-o surpriza placuta

  1. Gabi spune:

    Si cand pui in vanzare si sapun lichid?Abia astept!

  2. Anamaria S. spune:

    Si eu vreau o sticla de sapun lichid !

Lasă un răspuns

