Un e-mail de la Claudia

Buna Alex,

Scuze de intarziere, in weekend n-am apucat sa deschid deloc calculatorul din motive de urgente neasteptate.
DA! am testat si sa-ti zic ca e foarte fain si de ce: in primul rand ai senzatia ca „scartaie” pielea cand te speli, in sensul ca se curata in profunzime, dar in acelasi timp catifeleaza si – poate zici ca sunt dusa cu pluta – da o stralucire, mai mult, o luminozitate pielii. Si nu vorbesc ca sa ma aflu in treaba, pentru ca tocmai curatasem o sacosa de urzici – eu nu pot lucra cu manusi la bucatarie – si aveam niste maini negre-verzulii cu unghii asortate. Am reusit sa scot aproape toata negreala – ca si cum as fi folosit lamaie – si din piele si de sub unghii, numai cu 2 stropi din sapunul minune lichid*:) happy Dupa ce m-am spalat pe maini, n-am rezistat sa nu-l testez si pe post de gel de dus*:) happy. Am constatat ca e si foarte eficient si economic, adica pui un strop mic si face o gramada de spuma, dar nu e spuma din aia care se umfla si se evapora ci se transforma intr-un fel de crema cu care te speli pe maini pana la coate. Asa ca dupa ce m-am spalat de zeci de ori pe maini si am facut si dus, abia daca se vede cat s-a consumat din flacon (o liniuta mica de cativa milimetri!).
Si ce-mi place iar foarte tare e ca mainile parca emana mirosul fin de …nici nu stiu sa zic ce e – aroma de lamaie,portocala?, ceva proaspat si foarte placut; mirosul persista mult timp in piele, dar intr-un fel placut, discret nu e ceva ostentativ, de cate ori misc mainile imi flutura cate o unda aromata de parfum pe la nas.
O sa urmaresc in continuare efectele pe piele pe o anumita perioada, doar ca ieri si azi am facut dus cu sapunul de catina – dupa galbenele el e favoritul meu numarul doi – caruia ii dusesem dorul de ceva vreme de cand se topise ultima bucatica. Dar de azi incep sa testez numai sapunul lichid pe post de gel de dus si te tin la curent cu rezultatele pe diverse perioade.
Mai voiam sa-ti spun si ca dupa ce am ajuns acasa cu punga de sapunuri, le-am insirat pe toate sa le admir si apoi le-am expus in biblioteca, pe un raft la loc de cinste. Dupa cateva ore in camera respectiva mirosea intr-un mare fel, intram mereu sa „trag pe nas” cate o aroma combinata si ma gandeam cum trebuie sa miroasa in laboratorul tau de magiciana*;) winking

Te pup cu drag si chip in taci,
Claudia

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Un e-mail de la Claudia

  1. Gabi zice:

    Interesante impresiile ei despre sapunul lichid si frumos si simplu scrise si despre celelalte sapunuri expuse in vitrina……cred ca esti foarte bucuroasa pentru feedback-ul Claudiei si pentru satisfactia cu care iti impartaseste impresiile ei despre bunatatile primite de la tine.

    • Alexandra zice:

      Intr-adecar, sa primest astfel de mesaje este cea mai mare satisfactie. In astfel de momente cred ca simt ceva din ce simte un artist cand creatiile lui sunt admirate , apreciate si…cumparate. 🙂 Claudia mi-a facut ziua cu mail-ul ei, recunosc!

  2. iulia zice:

    Ce pot spune decat felicitari celui care reuseste sa starneasca astfel de reactii cu produsul mainilor sale 🙂 La multe astfel de mesaje draga Alexandra!

Lasă un răspuns

