Inca un unt…

De data asta cu unt de cacao si aroma de ciocolata si vanilie. Extrem de apetisant, atat ca aspect, cat mai ales ca miros! Va trebui sa-mi fac astazi o prajitura, un chec ceva, ca nu mai rezist asa…😀
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ma tot invart de azi dimineata pe langa uleiuri si formele de sapun si nu-mi vine sa ma apuc, imi sta gandul tot la creme… Te pomenesti ca o dau pe cremerie, ceea ce n-ar fi asa grav daca n-as avea cativa impatimiti ai sapunurilor mele care intra in panica atunci cand fac o pauza de sapunarit!😀
Dragilor, sa aveti un weekend minunat!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Inca un unt…

  1. Victoria spune:

    Mmmmmm,iti vine sa bagi lingura in crema aia😛
    Eu zic ca,daca tot te-ai apucat, sa continui cu toate🙂

  2. Gabi spune:

    Nu e de mirare ca sapunarii fac si creme, daca tot au in casa atatea ingrediente pentru sapun….sunt bune si cremele,fii pe pace.Mie una imi place sa fac si creme.
    Dar apropos de crema asta minunata, mai arata asa de spumoasa si dupa ce sta la rece 12 ore?Sunt tare curioasa sa aflu.Pentru mai fac si eu creme de genul asta si dupa 12 ore de stat la frigider devin beton.E drept ca atunci cand o aplic se inmoaie, dar….nu intotdeauna.
    Bine ca nu ai copii mici prin preajma, cu asa buntatati….

Lasă un răspuns

