Ce-am primit de Martisor!

O oala!🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ei , stati asa, ca nu este orice oala, ci una speciala pentru facut sapun lichid, care mie una imi place parca mai mult decat sapunul solid! Bine, nu mai mult, ci la fel.🙂
Inutil sa va spun cat sunt de incantata si cum ii tot dau tarcoale de vreo ora incoace. Cat de curand o voi pune in functiune si am sa va spun si voua asta, fie ca va place, fie ca nu.😀

O seara faina!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ustensile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Ce-am primit de Martisor!

  1. Pfoai de cand asteptam momentul asta! Abia astept sa-l pui in magazin!

  2. Gabi spune:

    E un crock pot, nu?Sa o folosesti sanatoasa!

  3. AuraMaxim spune:

    Uau, ce achizitie superbă! Eu imi doresc una pentru gatit slow…
    Să te bucuri de ea și să ne bucuri și pe noi cu creațiile tale săpunistice!
    O primăvară frumoasă ca săpunurile tale să ai!(o să fie superbă, nu-i așa?)

Lasă un răspuns

