1 Martie!!!

Trebuie sa recunosc ca in privinta sapunarelii sunt in forma si singura mea explicatie pentru asta ar fi ca simt in oase ca vine primavara! Ce mai, e aproape! Unde mai pui ca ieri si azi am fost libera de la serviciu si am putut sa vad si eu soarele, altfel decat prin geamul de la birou… Pot spune ca am iesit in sfarsit din barlog si se anunta un sezon sapunaristic fulminant! Adica ce-ati vazut pana acum este doar inceputul, sa fim intelesi!🙂 Am idei gramezi, putere de munca ( de unde oare? ) cu duiumul, m-am aprovizionat cu uleiuri si lapte din greu, acum timp sa am… Asta, lipsa timpului e o mare, dar mare problema!
In fine…
Azi, de Martisor, am facut o Rosa Damascena, fara lapte, vegetal in intregime, caruia i-am pus la trace niste ulei de migdale dulci, ca doar e o zi importanta!🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Am reeditat sapunul pentru par uscat si normal, cu lapte de capra si ulei de jojoba, precum si Musetel, lapte si catina, un sapun bun bun.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Daca ati sti cat ma bucur ca reusesc sa fac sapunuri frumusele doar cu coloranti naturali!
Si un Old lavender, in forma de lemn de data asta.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Stiu, in magazinul de pe Breslo bate vantul, dar curand se va umple cu noile sapunele, asa ca stati pe-aproape!🙂
Va doresc o primavara minunata!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapun pentru par, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu lavanda, Sapunuri cu trandafiri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 1 Martie!!!

  1. ClaudiaD spune:

    Iti doresc o primavara minunata, fericire si spor la sapunareala!
    Te pup cu drag,
    Claudia

  2. Ghinea Viorica spune:

    O primavara frumoasa si dvs!

  3. Gabi spune:

    Si tie o primavara plina de realizari!

  4. Gabi spune:

    Frumoase- frumoase ca de obicei!

Lasă un răspuns

