Ce-am „gatit” in weekend

Vineri , sambata si astazi am gatit nu mai mult de sase sapunuri. Si ziua inca nu s-a terminat…😉 Ce-i drept, ieri am avut un ajutor de nadejde, pe Monica Curatica. Monica nu doar ca mi-a adus uleiuri pretioase, asa cum face ea de obicei, ci si idei de sapunuri noi.
Dar hai sa le luam pe rand.
Vineri am ajuns acasa ceva mai devreme ca de obicei, iar eu cum prind un moment liber, ce credeti ca fac? Torn un sapun.🙂
Sapunul de vineri este unul cu ceai de tei, ulei de masline, ulei de cocos, ulei de ricin, unt de cacao, unt de shea, ulei de migdale dulci, uleiuri esentiale de tamaie si busuioc, flori si frunze de tei.Foarte dragut…🙂
1
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sambata a venit Monica, pusa pe treaba, asa ca na, am mai facut…trei sapunuri.🙂
Primul, cu suc si pulpa de kiwi ( o premiera, testam pe Facebook, atentie! ), ulei de masline extravirgin, cacao, shea, ricin, cocos, ulei de avocado ( alta premiera, dar intra tot aici, la pachet), uleiuri esentiale de vetiver ( premiera nr. 3, ultima), portocale si grapefruit.
kiwi
Ce imi place cel mai mult la acest sapun, sunt semincioarele de la fructul kiwi, care se vad frumos in sapun si presupun ca ajuta si la un gomaj finut si fructat.🙂 Ramane sa vedem cine-l va castiga.🙂
Apoi, dupa pranz, am decis sa facem cu ultimul laptic de capra din congelator, un sapun in alb si negru. Asta a fost in intregime ideea Monicai, pentru ca pe mine, drept sa va spun, nu ma incanta un Black % white. Pe care pana la urma l-am denumit Yin & Yang, sa fie mai …spiritual. El, sapunul.🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA</OLYMPUS DIGITAL CAMERAa>
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sapunelul asta a meritat mai multe poze si am sa va spun de ce: pentru ca e foarte pretios. Are in el asa: ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, unt de cacao, ulei de palmier, unt de shea, ulei de ricin, ulei de argan, carbune medicinal, dioxid de titan, uleiuri esentiale de bergamota si vetiver.
Spre seara, cand oamenii se strang in jurul televizorului,ori se baga in patura cu o carte buna, eu si Monica , decretam la unison: mai facem un sapun! Drept pentru care.
swirl
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Nici acum nu mi-a iesit swirlul cum am vrut, dar perseverez…
Sapunelul asta contine ( ia sa vad daca mai tin minte) , masline extravirgin, cocos, palm, ricin, shea, cacao, avocado, argila roz, carbune medicinal, uleiuri esentiale de lavanda si anason,
Si uite asa am terminat ziua, cu zambetul pe buze, sperante …trei , vase de spalat si arome all over de nu le mai distingi.🙂
Azi dimineata, inainte de orice, am pus de un sapun, de fapt de doua. Au aceleasi uleiuri vegetale, difera doar „accesoriile”.
Primul: masline, cocos, palmier, ricin, shea, cacao, migdale dulci, argila roz, pudra de clorofila, ue de geraniu, pudra de roscove.
aa
aaa
Ei? Ce ziceti? Nu e el cel mai dragut trandafiras?🙂
Apoi inca unul, cu anason, de care nu ma pot satura si ceva ulei de catina, pe care nu l-am mai fotografiat din motiv ca trebuia sa mearga rapid la paturica.
Cum va spuneam insa, ziua nu s-a terminat…
Blogul continua!🙂

Alexandra
P.S. Asa cum va ziceam, ziua e lunga…:)
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Aici avem un sapun cu: masline, cocos, palm, ricin, shea, cacao, plus bucatele din Cappuccino ( lapte , ciocolata si scortisoara), plus uleiuri esentiale de : portocale, massoia, scortisoara si chimen.🙂
Si cu asta, basta!!!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu trandafiri, Uleiuri esentiale, Uleiuri vegetale și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Ce-am „gatit” in weekend

  1. mijnzeep1 spune:

    Ce bine arata toate!Mi e greu sa aleg care i mai reusit!
    Felicitari!

  2. Minunate…da stiu ca ai avut spor🙂 Ala cu trandafiri e o bijuterie.Sunt curioasa cum va fi dupa ce il tai.Duminica placuta.

  3. AuraMaxim spune:

    Felicitări pentru săpunuri și pentru hotărâre!

  4. ama spune:

    pot sa rezerv de pe acum un sapun black and white si o bucata din ultimul cu portocale, massoia, scortisoara si chimen? mercic

  5. Gabi spune:

    Ce ma bucur, ce ma bucur ca te revad, Alex, si ce sapunuri minunate ai facut, Doamne ce minunatii!Nu stiam ca te ajuta si Monica,felicitari si ei!
    Sa stii ca e tare frumos si tigrutul(cel alb cu negru), toate sunt frumoase!
    Numai ca te rog sa ne arati si pe cel cu trandafiri taiat, e o idee si o imagine superba!

  6. Cris spune:

    Mamaaaaaa, ce de bunatati!!! Care mai de care mai frumoase si interesante. Bravo, harnicutelor! Mi-a atras atentia clorofila, pe care eu am folosit-o foarte neinspirat, presarata pe deasupra sapunului :))) Fireste, sapunul meu face o spuma verde-intens. E, totusi mai bine decat atunci cand am pus pudra de scortisoara la trace, lucru din cauza caruia am tot avut senzatia ciudata ca sapunul imi murdareste mainile, nu mi le spala, sau ca are apa de la robinet rugina :))) Da’ treaba merge, ce sa spun! :)) Pup si spor in continuare!

    • Alexandra spune:

      Hmm… Cris, am senzatia ca faci sapun cu gandul la tort, este asa? Si ca sa-ti spun, azi am cumparat niste bilute de ciocolata si ciocolata alba, pe care le voi pune pe un sapun, curand. Cred ca ceva doua indeletniciri au mai multe in comun decat ar putea crede unii.

      • Cris spune:

        Pai cum sa nu-l fac asa, cand aromele pe care le adaug miros a prajiturele?🙂 Desi cateodata abia astept sa scap de torturi ca sa mai fac un sapun, se pare ca tot torturi imi ies pana la urma. In afara de soda, cam au totul in comun pasiunile noastre.🙂

Lasă un răspuns

