Untul de mango

De multa vreme tanjesc sa fac un sapun cu unt de mango, insa pretul lui cam piperat m-a tinut departe de dorinta mea. Pana de curand, cand n-am mai rezistat si mi-am achizitionat 100 de grame, doar asa, ca sa-l incerc.
Despre untul de mango , beneficiile si utilizarile lui, cititi aici.
Sapunul cu unt de mango are o compozitie simpla in uleiuri, pentru ca de cate ori incerc un ulei nou, fac o reteta sumara, iar uleiul respectiv il adaug generos, caci doar asa pot sa-mi dau seama ce face… Asadar sapunul contine ulei de masline, cocos, palmier, unt de mango si ulei de ricin la trace, putin ulei de catina pentru fason si pudra de roscove, pus de data asta din acelasi motiv. Uleiuri esentiale de portocale si lavanda. Nu m-am spalat inca cu el pentru ca vreau sa-l mai las ceva la uscat inainte de a-l incerca. In orice caz, asa cum se vede si se simte, untul de mango isi merita banii aia multi!😀
1
2
3
4
5
Si am mai facut un laptic de capra, cu argila roz si verde si ue de geraniu si lavanda:
1
2
3
Si o cremusoara-doua pentru o piele -a mea-ce se vrea cat mai repede iesita din iarna!
4
Cu shea, jojo si grapefruit.😀
Gata!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa, Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu lavanda, Uleiuri vegetale și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Untul de mango

  1. Victoria spune:

    Ce bine ca stii sa le faci singura. cand or mai creste copiii poate o sa incerc si eu.Acum nu as putea ca isi baga nasucul peste tot🙂

  2. CONSTANTIN spune:

    EU AM INCERCAT DEJA,INSA AM RENUNTAT. AM LUAT DE LA DRIED 1/2 KG, AM INCERCAT DOAR O PROBA SI AM RENUNTAT . NICI PENTRU FATA NU ESTE CEVA BUN DUPA CUM I SE FACE RECLAMA. ARE O TEXTURA APROAPE IDENTICA CU UNTURA DE PORC ! MERGE LA MAINI , DAR E PREA SCUMP. ASA CA AM RENUNTAT. SE POT OBTINE REZULTATE BUNE CU ALTE INGREDIENTE CUNOSCUTE . SUNT CURIOS , DUPA EXPERIENTA DVS CE PARERE AVETI?

  3. carmen spune:

    Superb sapunul din laptic de capra! Cum faci modelul de deasupra?

Lasă un răspuns

