Pentru manutele copiilor

Copiii nostri… Ce este mai de pret pe lume? Nimic! Aproape tot ce facem in viata asta este cu gandul la ei. Sa le fie lor bine. Ca uneori o mai dam in bara, ca nu iese totul dupa vrerea noastra, ca ne facem deseori reprosuri amare ca n-am putut mai mult, asta e soarta parintilor si doar cei ce nu au copii nu stiu asta.
Asta a fost introducerea.😀
Acum am sa intru in miezul problemei si va spun ca am ajuns acasa de la serviciu pe la ora sapte.Cand am plecat de la birou , gandul imi era la paturica si pernuta, dar cand am ajuns acasa , cu noul unt de cacao achizitionat si cu inca un ingredient pe care am sa vi-l dezvalui sambata, am simtit o unda de energie cum creste in mine…si a crescut cam cat un sapun de 900 de grame, facut din lapte de capra, ulei de masline extravirgin, unt de cacao, ulei de cocos, ulei de ricin, unt de shea, miere bio, petale de galbenele si o idee de ulei esential de lavanda. Pe care l-am turnat in forme micute de briose, astfel incat vor iesi niste sapunele potrivite pentru manutele copiilor.😀 Dragii de copilasi!🙂
1
2
3
Asa cum stiti, am o pagina de Facebook, pe care, apropo, va invit s-o vizitati si s-o „placeti”.Statisticile paginii imi arata ca cei mai multi vizitatori au varste cuprinse intre 25 si 35 de ani, ceea ce pentru mine a fost o surpriza placuta. O surpriza sa constat ca tinerii sunt tot mai interesati de produse naturale, ca sunt constienti de pericolele ce zac in produsele sintetice,contrafacute. Daca acesti tineri isi vor educa-si o vor face-la randul lor copii sa aprecieze simplitatea si naturalul inseamna la planeta noastra mai are o sansa.😀
Sapunul de fata este pentru acei parinti ce tin la sanatatea lor si a copiilor lor.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu lavanda și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pentru manutele copiilor

  1. iulia spune:

    Imi place compozitia si modul de prezentare. Delicios!

  2. Gabi spune:

    Ne plac foarte mult sapunelele astea, sunt dragalas -delicioase…!

Lasă un răspuns

