Hemp-si un sapun pentru testare

Daca ati citit postul anterior, ati vazut cat este de bun uleiul din seminte de canepa pentru sanatatea noastra. Cat este de bun! S-ar parea ca este unul dintre cele mai bune uleiuri, mai bun chiar decat uleiul de masline. Atunci , va intreb, de ce se acorda atat de putina importanta plantei numita canepa, sau mai rau, de ce a cazut ea, canepa atat de mult in dizgratie? De ce tot ce este bun , dispare, ori este interzis? De ce medicina homeopata este luata in deradere si de ce la orice afectiune medicul ne prescrie medicamente de sinteza? Cum de pe vremuri mamele noastre ne vindecau de raceala cu o aspirina si un ceai de soc, iar acum, o punga de medicamente scumpe si cu denumiri sofisticate ne tin cel putin o saptamana in casa? De ce nu se mai gaseste gaz si de ce usturoiul nu mai are nici macar aroma? Stiu, veti spune ca sunt unul din aceia care cred in teoria conspiratiei. Ei bine, da, sunt convinsa ca suntem otraviti la modul foarte constient, cu tot ce se poate, de la apa, alimente, haine, aer, materiale de constructii,produse cosmetice, radiatii de tot felul, poluare fonica, stres cotidian, virusi de laborator… Cu tot ce se poate! Ca sa ajung la concluzia asta a fost nevoie de mai bine de douazeci de ani de citit diverse chestii si de o privire atenta la ce se intampla in jurul meu.Nu insist. Pana la urma, fiecare crede ce vrea…
Sa lasam totusi discutia asta pentru alta data, ca acum vine weekend ul si e musai sa ne simtem bine!
Acum am sa va spun ca am facut primul meu sapun cu ulei din seminte de canepa! De cand tanjesc dupa el!🙂
De fapt, am facut doua, care difera intre ele prin aroma, in sensul ca unul este aromat cu geraniu, portocale dulci si cuisoare ( absolut delicioasa combinatia, credeti-ma pe cuvant), iar al doilea, fara de ulei esential, pentru sensibilosi la piele…
Pasta de sapun a iesit atat de fina, de onctuoasa si cremoasa, incat cu greu m-am abtinut sa nu pun pe limba putin, dar am sa ma revansez dupa saponificare cu o degustare.😀
Uleiul de canepa are culoarea verde intens, aste gros si are un vag miros de ierburi ( nu „iarba”😀 )
Si arata asa:
1
2
E un pic verzui, binenteles de la uleiul de canepa, culoare care mie imi place tare mult la un sapun.
Acum doua minute l-am taiat si binenteles ca m-am spalat cu o bucatica. Cum este? Hmm… mai bine imi spune cel care va castiga o bucata, pentru ca da, asa cum am promis, ofer spre testare o bucata celui pe care random org il va da castigator, conditia de participare fiind un like si un share. Pe Facebook.
Va pup si va doresc un weekend de vis!
Alex

P.S. Inca mai astept ca cele care au castigat sapunurile de data trecuta sa dea un semn de viata…

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Uleiuri vegetale și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Hemp-si un sapun pentru testare

  1. mijnzeep1 spune:

    Eu am descoperit nu demult si semintele de canepa, care imi plac enorm de mult!Despre sapunul tau, doar cuvinte de lauda, arata tare delicat si frumusel!

  2. gabriell@h spune:

    DA si eu sunt de aceeasi parere cu tine, si am simtit-o pe pielea mea… tine de noi daca vrem sa ne aparam de aceste agresiuni, atat cat se poate…
    Culoarea mea preferata, si aroma preferata, geraniu, un super sapunel(e), pup !!

  3. Diana spune:

    Ah ce ma bucur ca te-am descoperit!🙂

Lasă un răspuns

