Testam din nou

N-aveam de gand sa incerc prea curand un ingredient nou, insa cum am primit cadou un ulei din samburi de caise, va dati seama ca n-am avut rabdare si am pus de doua sapunuri. Buna treaba sa faci sapunuri cu uleiuri primite cadou, nu credeti?🙂
Doua sapunuri, dupa cum urmeaza:
1. apa, ulei de masline, cocos, palmier, ricin, unt de cacao, unt de shea, ulei de catina, ulei de samburi de caise nesaponificat, ulei esential de anason. Frumusel si delicat. Cat priveste celelalte calitati, urmeaza sa-mi spuna cel care va fi ales sa il testeze in premiera absoluta. Sapunul se va numi…Apricot. Ce vreti, n-am gasit alta…rima…😀
2. apa,ulei de masline, cocos, palmier, ricin, unt de cacao, unt de shea, ulei de samburi de caise nesaponificat, ulei de masline extravirgin nesaponificat, argila roz, pudra de radacina de alkanet, uleiuri esentiale de lavanda, geraniu si patchouli. Care de asemenea va fi dat cu drag spre testare unui norocos participant.🙂
1
2
3
4
5

6
7
8
9
Acum sa va zic doua vorbe despre uleiul din samburi de caisa, ce-am gasit si eu pe la altii, mai informati ca mine.
Acest ulei, obținut prin presarea la rece a sâmburilor de caise, este bogat în Omega 9, Omega 6 și vitamine (A, E, B17) și are proprietăți remarcabile de:
o prevenire a îmbătrânirii cutanate și reducere a ridurilor
o nutriție și protecție a pielii sensibile
o întărire a barierei hidrolipidice și activare a microcirculației sanguine
o protecție împotriva efectelor negative ale razelor UV
o hidratare și revitalizare a tenului tern, căruia îi redă luminozitatea.
Acum va invit pe FB sa participati la concurs. Bafta!
0

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Testam din nou

  1. Elena spune:

    In general, uleiurile precum cele de samburi de caise, migdale dulci, borago, jojoba, trandafir salbatic etc, sunt excelente in creme si lotiuni de corp. Cand sunt puse in sapun nu isi exprima intreaga lor valoare.

    • Alexandra spune:

      Presupun ca niciun ulei nu-si exprima intreaga valoare in sapun. Ca una e sa te ungi cu ulei, ori cu o crema dintr-un ulei si alta sa te speli cu un sapun care contine uleiul respectiv intr-o proportie mai mare sau mai mica. Eu am pus uleiul de caise la trace si in general, uleiurile pretioase se pun la trace, astfel raman o mare parte nesaponificate si isi mai pastreaza din calitati.

  2. Carmen N spune:

    Uleiul din samburi de caise este nesaponificat in sapunurile acestea.Si chiar si saponificate ele isi pastreaza calitatile.Ma faci sa cred Elena ca nu ai incercat nici un sapun natural pana acum?

  3. Gabi spune:

    Imi place cum arata, le vad finetea….eu folosesc pentru ten acest ulei pretios si mi se pare comod sanatos si fara pretentii spre deosebire de o crema de fata………ti-l recomand cu caldura!

Lasă un răspuns

