Cine-mi va testa sapunurile?

Saptamana trecuta initiam un fel de minicampanie de testare a unor sapunuri noi in ceea ce priveste ingredientele sau tehnologia de obtinere. Ziceam atunci ca ma intereseaza parerea sincera si obiectiva a unor persoane straine, care sa nu ma menajeze daca este cazul de critica. Deschid cum s-ar zice un fel de condica de sugestii si reclamatii.🙂
Facusem doua sapunuri in care in loc de apa am folosit ceai de galbenele indoit cu lapte de capra. Pana cum am folosit fie apa, fie ceai, fie doar lapte, fie ceai cu doar putin lapte. De data asta insa, am amestecat laptele cu ceaiul in proportii egale si tare as vrea sa stiu ce parere aveti voi despre combinatia asta… Asa ca am organizat pe Facebook, o campanie de testare, in care voi dadeati like si share, iar eu trageam la sorti doi castigatori.
Iata ca a sosit vremea sa tragem la sorti. Pam! Pam!
Dar mai intai sa va prezint participantii, in ordinea inscrierii.
1. Bogdan Lazaroaia
2. Torturi de fondant
3. Vasil Otilia
4. Madalina Oana
5. Stiuca Lucretia
6.Popa Daniela
7. Miranda Miron
8. Be harmony
9. Carmen Nawar
10. Alto Serv
11.Silvia Ionica
12.Gabriela Heinrich
13.Paval Mihaela
14.Valentina Gurzun
15.Adela Pop
16.Cus Victoria
17.Matusoiu Raluca
18.Cristiana Luminita Sampetrean
19.Giugioiu Anamaria
20. Viorica Ghinea
21.Elena Valentina Stanica
22. Mihaela Dumitrescu
23.Georgiana Ungureanu

Tragem mai intai la sorti sapunul cu tamaie:

18
18.Cristiana Luminita Sampetrean.

Acum pe cel cu galbenele:
22
22.Mihaela Dumitrescu
1
Sapunurile vor fi gata in aproximativ doua saptamani, cand vi le voi trimite. Pana atunci, va rog sa ma contactati pe mail la adresa alex2catana@yahoo.com.

Vreau sa va mai spun ca am deja in pregatire alte doua sapunuri pentru testare. Cu ce? Surpriza!🙂
Va pup si va las sa va bucurati in continuare de weekend!
Alex

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Promotii, Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Cine-mi va testa sapunurile?

  1. julicu spune:

    Felicitari câștigătorilor! Pregătiți-vă pentru răsfăț:)

  2. greenzonelife spune:

    Weeee! Am castigat🙂

  3. Victoria spune:

    felicitari! Lor pentru ca au castigat si tie pentru ca oferi asemenea cadouri :p

  4. Se vede ca 22 e numarul meu norocos. Am sa-l incerc si la LOTO😀

  5. ama spune:

    Buna Alexandra

    am dat si eu like si share la concurs… sau am facut ceva gresit ? pentru ca nu m-am vazut in lista …

  6. ama spune:

    la primul…m-am uitat si eu si cred ca am dat doar like …. facebookul asta >>>:)

Lasă un răspuns

