Visez…

Nu, nu visez la o lume mai buna. S-a dus demult vremea cand imi inchipuiam ca daca esti tu bun cu altii, atunci si ei vor fi buni cu tine. Ca daca iti cauti dreptatea, o vei gasi si ca pentru orice fapta rea exista o pedeapsa… Ca daca gandesti pozitiv , lucrurile se indreapta si ca daca mananci sanatos, tii boala departe… Povesti… Lasa ca nici povestile nu mai sunt ce-au fost, dar despre asta vorbim alta data.
V-am spus la ce nu mai visez. Hai sa va spun acum la ce visez eu de la o vreme cu ochii deschisi, poate vreti sa stiti si sa nu ma intrebati cu totii pe rand. :D))

Visez sa ma izolez de lume intr-o casuta de lemn, la munte, cu o padure si o apa in apropiere.
1
Sa cresc cateva animale…
1
sa cultiv cateva legume, flori si mirodenii…
1
sa nu mai am televizor, internet si telefon mobil, masina, fax si aer conditionat…
1
ci doar cativa prieteni si o multime de carti.
1
Iar in timpul liber sa fac doar…sapun.🙂
1

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Visez…

  1. Soap Bazar spune:

    Frumoase vise si realizabile dar sa stii ca o sa ai nevoie macar de net ca altfel nu-ti poti vinde sapunurile🙂

    • Alexandra spune:

      Pasiunea mea e sa fac sapunuri, nicidecum sa le vand.Daca era asa, atunci mi-as fi luat o taraba in piata, mintenas!😀 Iar asta ar fi chiar ultima problema, ce sa fac eu cu sapunurile …😀

  2. eumir spune:

    Simteam eu ceva cand am dat de blogul tau…cred ca de la visele astea pe care le am si eu se tragea😉 , mai putin arta sapunelelor , ca pe asta nu am incercat-o (dar nu se stie niciodata).
    Iti doresc sa ai parte numai de vise implinite !

    • Alexandra spune:

      Asa e, nu se stie niciodata. Poate maine vei cadea in patima olaritului, a albinaritului si inca nu stii…😀
      Se pare ca suntem tot mai multi, cei cu asemenea vise si n-as sti sa spun daca e bine sau e rau…
      Eumir,iti doresc de asemenea vise implinite!

  3. Cris spune:

    Cat de familiar mi se pare visul tau… Cred ca l-am tot avut cativa ani buni si nu stiu cand l-am pierdut in favoarea agitatiei care imi domina viata. Cu siguranta ma voi intoarce la el la un moment dat, doar ca eu voi face oale de lut si prajituri bio, fara niciun colorant🙂

  4. maria spune:

    pai fermier, m-as putea inscrie eu ca si asa mor dupa gainile tale. Imi plac atat de tare ca ma gandesc sa o cadorisesc pe mama care sta la tara cu vreo 5. Si visez sa am o casa la tara , si o gradina mica de legume, da cu sapunaritul inca nu am planuri ca imi plac sapunurile tale…….si as mai putea culege plante medicinale de pe dealuri sa le folosesti tu la sapunuri ca imi plac plimbarile in natura

  5. Ma bag si eu cu o brutarie!

  6. greenzonelife spune:

    Hehe, ai grija ce-ti doresti … poate se intampla🙂

  7. Aura Maxim spune:

    Hm, frumos vis, ce altceva aș putea să zic? Eu îl trăiesc deja, de vreo 10 ani, cu muuulte detalii! Însă nu e deloc o relaxare continuă, cum ar putea părea, viața are farmec doar dacă o trăiești la ”maxim”. Te aștept cu drag la mine, când ai chef de o excursie în N Moldovei!

  8. Voichita spune:

    Poate doriti in comunitate si un baci care face branza. Eu ma pricem la prapararea cascavalului, am facut cascaval mai multi ani, ma descurc si sa fac cosuri de nuiele…

  9. Voichita spune:

    Pestele in parau de munte creste sanatos,fara hormoni, doar cu cereale si larve din apa.Acesta ar fi idealul,draga noastra Alexandra,sper ca nu te superi ca te numesc asa.Am prins drag de tine si ideile tale , suntem cam pe aceeasi lungime de unda.Iti doresc numai bine si sa nu te mai supere nimeni sau sa nu pui la suflet ce nu-ti convine.Ne mai auzim.Cand imi merge net-ul intru toata ziua si-ti citesc blogul.

  10. AuraMaxim spune:

    Atunci ramâne stabilit, te aștept cu drag!

  11. psilocibin spune:

    stau departe in munti,departe de urbanizare,atat am de zis si va las doar o floare.420

Lasă un răspuns

