De iarna

In caz ca nu stiati deja, aflati ca suntem in plina iarna. 😀 Pe mine iarna ma deprima ingrozitor si desi m-am nascut la sfarsitul lui decembrie pe un viscol teribil, nu-mi place nici frigul, nici zapada.Sau poate ca tocmai pentru ca am venit pe lume intr-o maternitate friguroasa, Polizu, n-am reusit nici pana in ziua de azi sa ma acomodez cu vremea rece.

Insa mai mult decat frigul ma deranjeaza ca zilele sunt scurte si noptile lungi, parca interminabile. Cand plec la serviciu, nu este inca lumina, iar cand ajung inapoi acasa, e noapte demult… Vara la ora asta eram inca in gradina, plivind , sapand sau culegand cate ceva. Acum, ora noua inseamna o ora tocmai buna de mers la somn…Nici sapun nu-mi mai vine sa fac, desi asa cum stiti, sapunaritul este una dintre indeletnicirile mele preferate. 🙂

Dar nu vreau sa vorbesc despre sapun,caci ce am avut de spus, am cam spus, daca ati fost atenti. 😉 Vreau sa vedeti imaginile urmatoare si sa o ascultati pe Loreena McKennit, o fata tare talentata si sensibila, care mie imi place grozav!

Si sa va doresc o iarna calduroasa in continuare! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la De iarna

  1. Marc zice:

    Nici mie nu imi place prea mult iarna,mai ales cand nu e zapada.Imi place insa la nebunie de Loreena McKennit!:)

    • Alexandra zice:

      Marc, ma bucur ca iti place Loreena. Unii ar prefera-o pe Beyonce… 😀
      Si…Marc, ai un blog superb, m-am plimbat putin prin el. Din pacate nu pot sa las comentarii pe alta platforma decat wordpress, nu stiu inca de ce. Si vreau sa-ti mai spun ca pe langa sapunuri si gradinarit, o alta mare pasiune de-a mea sunt calatoriile. Asa ca am ce rasfoi prin blogul tau.
      Multunmesc de comentariu si te mai astept pe aici. 🙂

  2. Draga Alexandra, citindu-ti postarile , de fiecare data am sentimentul ca-mi citesc gandurile…
    Cred ca daca eram mai aproape, am fi fost nedespartite…
    Din pacate timpul e atat de scurt ca nu apuc sa „vorbesc” mai des cu tine dar te tin aproape de inima…Si nu mai fii trista, nu mai e mult din iarna asta ….

  3. Victoria zice:

    Eu ma consolez cu gandul ca deja suntem la final(sau aproape la final) de Ianuarie si ca Februarie este luna scurta 😛
    adica….ma imbat cu apa rece, ca sa nu ma gandesc ca anul trecut pe vremea asta abia incepea dezastrul 😦
    Si eu urasc iarna. De multe ori mi-am dorit sa ma fi nascut intr-o tara cu clima mai calda. In Grecia, de exemplu 😛

  4. Gabi zice:

    O, draga mea, lasa ca va trece ea iarna si stii ceva, eu am observat intr-o zi de iarna cu soare ca ziua s-a mai lungit,asa mi s-a parut si nu mi s-a parut…dar ai sa vezi ca timpul trece repede si o sa vina ea si primavara!
    Te pup calduros!

  5. Nu stiu ce incerc sa-ti spun si nu stiu daca are sa iasa ceva coerent din asta… dar sa fi fost vara, te sfatuiam sa mergi afara, in curte, sa privesti cerul printre ramurile unui copac si sa asculti cum respira pamantul… in ianuarie in schimb iti poti privi reflexia propriului chip intr-o ceasca aburinda de ceai, pentru ca numai tu poti vedea acolo, si numai tu poti intelege daca e de vina iarna, sau sapunaritul, sau poate raza cercului in care ne invartim zi de zi… si mai poti strange in pumnul tau cald un petic de zapada, spre a-ti aminti ca intotdeauna se topeste si iti fuge printre degete… Iernii in schimb ii poti intoarce spatele, ii poti tranti usa in nas si te poti refugia acolo unde numai tu intorci filele calendarului…

    Cu drag,
    Monica Curatica

  6. LoraDesigns zice:

    Si eu urasc iarna… sunt nascuta primavara, dar nu de aceea este anotimpul meu preferat. Insa fiecare primavara parca inseamna o noua sansa sa o iei de la capat… in orice vreti voi… toate renasc, iar aerul… aerul, asa poluat de Bucuresti :), imi aminteste de copilarie, cand primavara in sfarsit ne lasau parintii sa scapam de caciulile groase… si vantul ne gadila pletele… :)… offf… dar chiar m-am saturat si eu de iarna… imi place iarna doar la munte :))))..cand merg la sanius si la vin rosu, iar cand inghet ma refugiez la caldurica :))… hai primavara, vino mai repede!! sa trecem la rochite, fustite si martisoare!

Lasă un răspuns

