Anise star

Buna, dragii mei!

Nu stiu daca voi mi-ati simtit lipsa, dar mie sigur mi-a fost dor de voi! Ce vreti, am o meserie tare neghioaba si pe cand altii se relaxeaza la inceput de an, eu dau iama prin conturi, balante ,bugete si bilanturi. Asa ca in perioada urmatoare am sa-mi fac ceva mai rar prezenta pe blog. Dar nu-i nimic, stiti cum se spune: ” mai rarutz ca-i mai dragutz” 😀

Dragut este si sapunul pe care l-am facut astazi si cum n-am mai avut rabdare sa se ” coaca” si sa-l tai, l-am pus pe blog inca din seara asta. O poza, hai doua, urmand ca zilele urmatoare, nu stiu sigur cand, sa vi-l arat si taiat.

Trebuie sa va spun ca de mult n-am mai fost asa incantata de un sapun de-al meu si asta se datoreaza atat formei lui deosebite si ornamentului inedit, cat si uleiului esential folosit acum in premiera absoluta.

Asa ca sa va spun: ulei de masline, cocos, palmier, unt de cacao, unt de shea, ulei de ricin, ulei de catina, pudra de roscove, ulei esential de anason si …anise star!

Ce e anise star? Cititi si voi aici, mie mi-e lene sa scriu…

Cat priveste uleiul esential de anason, daca vreti sa stiti cate ceva despre el, atunci dati o geana aici.

Aceste fiind zise, iar orele inaintate, va rog priviti:

1

2

Nu e el gigea?

Acum ma duc la somn si sigur am sa visez frumos, ceea ce va doresc si voua! 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Ingrediente, Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Uleiuri esentiale și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Anise star

  1. iulia zice:

    Chiar ca e dragut sapunul tau, iar anasonul e si una din esentele mele preferate … Spor la tati celi, cum se zice in Moldova 🙂

  2. Gabi zice:

    E foarte gigea, e gigel foc!Nici nu stiam ca arata asa floarea de anason si ravnesc si eu sa folosesc ulei esential de anason, dar pe la Ploiesti nu il gasesti.
    Abia astept sa il vad taiat!

Lasă un răspuns

