Rezultatul la concurs si inca ceva

Neata!

Am sa intru direct in subiect, pentru ca ziua e scurta si avem de facut o gramada de treburi.

Castigatoarea giveaway-ului de Anul Nou, este Valeria! Ea a adunat cele mai multe aprecieri la comentariul sau, devenind astfel posesoarea a cinci sapunuri solide, a unuia lichid si a unei creme de fata. Bravo, Valeria, felicitarile mele!🙂

Stiu ca am spus ca nu mai fac sapun in 2012, insa…n-am putut sa ma abtin, ce vreti…😀 Ieri dupa ce am pus piftia la fiert , am pus si de un sapun. Sapun ce contine ulei de masline extravirgin, cocos, palmier, ricin, unt de cacao, unt de shea, clorofila, uleiuri esentiale de litsea cubeba si lavanda, guguloaie din sapun cu lapte de capra si lavanda, putin ulei de catina in motz!🙂

Am fost la un pas sa stric acest sapun din motive de nerabdare si graba prosteasca,deoarece l-am dezvelit si taiat prea devreme.

0

Ia uitati in mijloc: incepuse sa se incalzeasca, deci sa se transforme in gel. Cand il verificasem, era rece, deci am presupus ca era gata. De unde, el de-abia isi incepuse reactia de saponificare, micutul…

Asa ca l-am pus la loc, l-am invelit frumusel si…mi-am aprins o tigara, inarmandu-ma cu rabdarea cuvenita. Cand i-a venit vremea, arata si el cum trebuie, adica asa:

1

1

3

4

Acestea fiind zise, va doresc spor la treaba si ne mai vedem maine.🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Rezultatul la concurs si inca ceva

  1. Valeria. spune:

    Sunt asa de fericita ca am castigat, am participat de multe ori dar fara succes, iata ca acum a venit si randul meu.Multumesc pt cadou.Este nevoie sa va trimit adresa sau o mai aveti.
    IERI CAND AM VAZUT SAPUNUL am zis ca ati facut un model in mijloc cu verde , dar acum vad ca m-am inselat , oricum arata f. bine dupa cum am am mai scris.
    O zi frumoasa si spor la treburi.
    Inca o data :LA multi ani.

  2. Mariana spune:

    Arata superb.La Multi Ani si spor in toate….

  3. Victoria spune:

    wow,ce cadou frumos.Felicitari Valeria!
    Arata foarte bine sapunul.Imi place mult motul😛
    La multi ani Alexandra si petrecere frumoasa de Revelion.

  4. Gabi spune:

    Ce frumos este!Si eu am facut cu gandul la tine ultimul sapun pe 2012 chiar pe 31.
    Pupici!

  5. Gabi spune:

    Ah, uitasem, felicitari calduroase castigatoarei!

Lasă un răspuns

