Un indiciu la foto-ghicitoare

Va las pana maine sa ghiciti cine e in poza🙂 Cel care da primul raspuns corect si complet , primeste un sapun la alegere.🙂

1

Eh, n-ati ghicit. E greu, imi dau seama si ca sa va fie mai usor, va dau un indiciu pretios: fata din poza este una dintre cele care au comentat la acest post. Nu e tare? :D))

Hai sa va vad!

Aveti dreptul la o singura incercare, pana va ghici cineva. Comentariile le public in ordinea sosirii.

Bafta! ( Mama ce ma distrez!😀 )

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Un indiciu la foto-ghicitoare

  1. Monandwas spune:

    tu cu fiica ta?

  2. Alexandra spune:

    As fi vrut sa am si o fata, insa am doar un baiat. Care de fapt acum e barbat.🙂

  3. Carmen N. spune:

    Sa-ti traiasca baiatul!Legat de poza,eu as zice ca e nepoata,prea semanati.

  4. Miranda spune:

    Mie mi se pare ca seamana cu Catalina Mustata. Partea nostima e ca nu stiu care esti tu din cele doua :))

  5. mijnzeep1 spune:

    Ai dreptate, Miranda! Ma refeream la a doua parte a rextului😉
    Natalia

  6. Monica Curatica spune:

    Hmmm… imi pare cunoscuta, dar nu stiu de unde s-o iau😀
    Se vede pe fata ei ca se spala cu sapunurile tale cel putin de doua ori pe zi!

  7. Victoria spune:

    Tu si sora ta cumva?
    nu,tocmai am citit ca nu e ruda.Deci,pentru ca ai fost la targ,ma gandesc ca ar putea fi organizatoarea targului😛
    Oricum,nu conteaza.poza arata minunat cu voi acolo,intre tpate minunile alea de sapunuri.

  8. Eu zic ca este prima dintre cititoarele blogului tau care te-a vizitat la targ si a cumparat sapunuri.

  9. e cumva Aida Stanescu?????cea in roz ,ca cea in maron esti tu.

  10. Maria spune:

    e vecina, tanti vasilica :)))

  11. maria spune:

    Sunteti dragute amandoua. Sa fie Aida? Am citit pe aici pe undeva ca te vezi cu ea la targ.Daca ajungi la Cluj la targ vreau si eu o poza cu tine da??

  12. ama spune:

    este MONICA CURATICA ?

  13. ama spune:

    CE TARE !!!!!!!!

    eram asa sigura !!! in sfirsti am cistigat un sapun de la tine :)))

    great

  14. ama spune:

    cel care se numeste CEDRU , pare interesant cu cedru si lavanda …. hihihi …thanks

  15. Valeria. spune:

    PAI daca a comentat la acest post poate sa fie Miranda.

  16. iulia spune:

    faina ghicitoarea, foarte distractiva:) Felicitari Amalia!

  17. Monandwas spune:

    Ahaaaaaaaaaaa!
    Stiam eu ca aveti ceva in comun,chiar daca nu sunteti rude!Da, da, da…………..”sapuneala”!
    Oricum sunteti doua dragute,Alexandra si Monica!
    Ce v-ati mai distrat, nu?

  18. Gabi spune:

    Hm, si nu ne povesteti nimic de la targ?

  19. cafeauata spune:

    Craciun fericit, Alexandra!

Lasă un răspuns

