Nibiru

Buna, dragii mei!🙂

Va era dor de un sapun nou? Aflati ca si mie si va spun, cu greu m-am abtinut saptamana asta sa nu fac un sapun. M-a mai ajutat si lipsa de timp, datorata in parte pregatirilor pentru targul de maine, de care sper ca n-ati uitat si unde am sa va astept cu drag.🙂

Asadar un sapun nou, de data asta fara braduti, sclipici si beteala, ci un sapun…apocaliptic.

L-am denumit NIBIRU si daca inca nu stiti ce-i aia, va rog sa cititi aici.

El contine: praf de stele, aroma de meteorit, ulei lunar, unt de cometa si cateva planete.😀

2

3

4

Aici se vede mai bine Nibiru, am folosit un telescop mai puternic.😀

Hai sa va spun ce contine, nu va mai fierb.🙂 Ulei de masline extravirgin, cocos, palmier, unt de shea, ulei de ricin, ulei de catina, cafea macinata, cacao, uleiuri esentiale de scortisoara, portocala dulce, lavanda si chimen. Planetele le stiti, le-am „creat” saptamana trecuta din sapunul cu lapte de capra si lavanda, iar astazi, iata, le-a venit randul spre a fi incorporate intr-o planeta uriasa.

Acum, la modul cel mai serios, trebuie sa spun cateva cuvinte despre ceea ce se discuta aproape peste tot, anume ziua de 21 decembrie. Daca ma intrebati, dar si daca nu ma intrebati, eu spun ca orice, dar orice este posibil. Ma umfla rasul cand aud pe cate unii ca spun foarte categoric ca nimic nu se poate intampla, ca e o zi ca oricare alta… Nu e o zi ca oricare alta, macar din punct de vedere astronomic si cred ca nimeni de pe acest pamant nu poate spune ce se va intampla, sau daca se va intampla ceva sau nu. Ce mai pot sa va spun este ca sunt extrem de curioasa de ce va fi in 21 , zi pe care o astept cu nerabdare si cu multa speranta. Din multele teorii pe tema asta, teorii pe care le tot citesc  de vreo doi ani , una mi s-a parut mai reala. Si mai potrivita.😀

Destul cu vorbaria, va las cu bine si…va astept la targ!🙂

Seara buna!

Alexandra

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Nibiru

  1. Gabi spune:

    Ce frumos este , Alex, superb, stii ce cred ca bilutele arata asa de bine conturate incat presupun ca le-ai tavalit in prealabil prin cacao sau cafea…..are o culoare frumoasa asa verzui -galbui-kaki!
    Succes maine la trag, imi pare rau ca nu sunt in capitala sa dau o fuga sa te vad.Poate cand voi veni in Bucuresti in vreo delegatie daca lucrezi in zona Magazinul „Unirii”.

  2. gabriellah spune:

    Este un săpun frumos şi misterios, exact ca şi povestea lui..
    Dacă era vară sigur as fi dat şi eu o fuga la târg, mult succes !!

  3. Aura Maxim spune:

    E un săpun superb, felicitări! Poate primești comenzi de la marțieni, că e sezon de cadouri și la ei…Vânzare bună la târg, să-i bucuri pe cei din jurul tău!

  4. Aida Stanescu spune:

    SUPER IDEEA SI SUPER SAPUNUL❤

    TE ROG, TE ROG, PASTREAZA-MI SI MIE O BUCATA🙂

    Am ramas fara cuvinte :))

    Te pup si iti doresc idei bune si tot ce ai nevoie ca sa le pui in aplicare🙂

    Cu drag,
    Aida

  5. Ingenios! Mult succes la Targ!sii………care este teoria care ti s-a parut mai reala ,ca si eu tot citesc despre astfel de lucruri , si ne-ai lasat in ceata.Chiar daca nu se intampla nimic ar cam trebui sa ne zguduie un pic ,sa ne mai trezim la realitate .

  6. Victoria spune:

    Chiar ca ai facut un sapun superb.Arata exact asa cum se numeste. Misterios si deosebit.Zau ca mi-ar parea si rau sa il folosesc daca l-as avea.
    Sper ca ai avut succes la targ,chiar daca vremea nu a fost prea buna.

Lasă un răspuns

