9 decembrie 2012

Buna dimineata!

Am pus titlul pe care il vedeti nu pentru a marca vreo zi importanta-ca nu e-ci din lipsa de inspiratie…A, da, astazi sunt alegerile parlamentare, exact! Ei, de data asta voi zice Pas! si nu pentru ca e vreme urata afara. Apropo de vreme, nu stiu cum e la voi aici, dar la mine ploua, e frig si bate un vant dusmanos. Nimic mai potrivit pentru o zi in care sa mergi la vot cu zambetul pe buze si speranta in suflet, hehehe!

Ieri am binevoit sa fac si eu mult asteptata dulceata de gutui si poate ca nici ieri n-as fi facut-o daca nu as fi sesizat ca incepeau sa se strice in garaj. In afara de asta, asa cum stiti, am lasat-o mai moale cu sapunareala, asa ca am avut ceva timp si pentru dulceata.Care a iesit excelenta, ca de obicei. 😀

dulceata

Va trebui sa mai fac, mai am inca gutui… Poate in vacanta de Craciun.

gutui

Cand am spus ca am lasat-o mai moale cu sapunareala, nu inseamna ca am lasat-o de tot, nuuu… Am mai facut ceva, ceva big, un sapun cu lapte de capra in noua forma de dimensiune tripla fata de celelalte forme de lemn pe care le am. Necazul e ca nu s-a gelificat complet, marginile au ramas negelificate, insa asta nu influenteaza cu nimic calitatea unui sapun cu lapte de capra, spre deosebire de cele cu apa.

3

1

2

Reteta este astfel conceputa  incat sapunul sa fie bun si pentru corp si pentru par, adica pentru cei grabiti sau pentru cei care vor sa simplifice lucrurile, asa ca mine. 😀 Masline, cocos, palmier, ulei de ricin la limita maxim admisa , iar ca uleiuri esentiale, lavanda si patchouli. Uleiul esential de patchouli nu-mi place, el singur, insa in combinatie este fascinant. Aseara m-am imbaiat cu o bucata mica din acest new entry si abia am reusit sa scap de spuma. 🙂 Deci e un sapun fain! 😉

Din marginile ramase, am facut bilute, pe care le voi folosi curand la un sapun cu …bilute. 😀

bile

Si pregatim targul din 16 decembrie…

1

N-as mai avea ce sa va spun in afara de faptul ca va doresc o duminica frumoasa, cat mai frumoasa! 🙂

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la 9 decembrie 2012

  1. Aura Maxim zice:

    Superbe sapunurile,ca de obicei! Si ce multe sunt! Astept sa vad sapunul cu bilute…
    Aura

  2. CCristinaC zice:

    Si eu sint curioasa sa vad sapunul cu bilute. 🙂 Dulceata arata super si sint convinsa ca gustul e la fel. Felicitari!
    A, si la mine ploua continuu de aseara.

  3. Oaaauu 🙂 ce de minunatii ai facut Alexandra 🙂
    Sunt asa bucuroasa de tot e postezi si …ca te-am gasit!

    A inceput sa imi placa dulceata de gutui 🙂 Cand eram mica…fugeam de ea, insa mi-a trecut. Tocmai a facut si maica-mea o serie sanatoasa si a facut si peltea de gutui.

    Ma intreb cum ai taiat sapunul acela urias ? Imi place mult forma.

    Te pup si iti doresc un decembrie frumos, cu spor in toate si bucurii 🙂

    • Alexandra zice:

      Nici mie nu-mi placea dulceata de gutui. Acum insa, e printre putinele pe care le mai mananc, alaturi de cea de visine si de nuci verzi. Mmmmm
      Magaoaia de sapun l-am taiat cu un taietor special, meserias precum cel care l-a conceput si realizat. 😀
      Te pup si eu, Aura! 🙂

      • Aida sunt, dar multumesc si pentru Aura…este un nume frumos 🙂

        intr-adevar este profesionist cel care iti face instrumentele. Mi-a povestit cand am luat ultimele sapunuri de la voi. Tot respectul! Sunt putini cei care lucreaza cu adevarat curat, care respecta calitatea si sunt profesionisti 🙂

        Va pup si pe curand 🙂

      • Alexandra zice:

        Aoleo, scuza ma Aida! Cum naiba, eu nu prea incurc numele, offf! Scuza ma te rog, da?

      • Nu am cum sa ma supar 🙂 stai linistita 🙂 Nu ma topesc

        E firesc sa se mai intample si asta cand corespondezi cu atat de multe persoane, cand ai asa mult de lucru 🙂

  4. mihaelacostescu75 zice:

    Ai facut numai bunaciuni!!!!! Sapunurile alea le-ai pregatit de vanzare sau le dai moca cum le dau eu ?!!!

  5. Gabi zice:

    Uau , ce pofta mi-ai facut de dulceata aceea minunata de gutui…..nici mie nu imi placea, dar a inceput sa imi placa, sa stii.
    Si imi place si sapunul pe care l-ai facut si bilutele alea dragalase.Imi place ca ai facut sapun cu dubla functie….insa mie nu imi merge bine cu sapun natural de par(sampon solid),chiar daca il clatesc cu otet(parul), are un aspect imbacsit, din pacate…..

  6. Gabi zice:

    Imi place si cum ai ambalat sapunele pentru targ.Simplu si vizibil!ma refer la cele cu panglica mov si alb crem.Succes cu carul sa ai!

  7. Gabi zice:

    Ah, era sa uit, poate ne arati si noua o poza cu taietorul minune!

Lasă un răspuns

