Invitatie la Rendez Vous

Cu mare emotie si bucurie, astazi vreau sa va anunt participarea mea la primul  targ in calitate de producator de sapunuri . De fapt, este mai mult decat un targ, este un eveniment caritabil, organizat de niste tineri inimosi, care au pus in aceasta actiune mult suflet! Va spun sincer, daca era un targ ca oricare altul, nu m-as fi dus. Eu personal nu sunt de acord ca sapunurile naturale pot fi vandute oriunde si oricum si ca pentru asta trebuie creat un mediu adecvat. Ei bine, cred ca am gasit locul ideal unde m-as putea intalni cu fanii sapunurilor mele ( sper ca nu am exagerat cu „fanii” ) si unde ar putea sta asezate frumos sapunelele mele dragi, unde pot fi mirosite si pipaite😀

Este vorba despre ceainaria Rendez Vous din Calea Floreasca nr. 102.

16 decembrie

Un ceai aromat din partea casei, tombole cu multe premii si o multime de produse unicat ce abia asteapta sa devina cadou pentru o persoana draga, sunt doar cateva din motivele pentru care va invitam sa vizitati targul vintage, handmade si bio VHS Christmas Special.

Evident ca nu au fost uitati nici cei mici, acestia se pot juca in voie, colora, crea decoratiuni sau scrie o scrisoare catre Mos Craciun alaturi de Spiridus in Atelierul Mosului, special amenajat pentru ei.

Jucariile vechi sau de care nu mai avem nevoie pot fi un prilej de bucurie pentru copiii mai putin norocosi. Colecta de jucarii organizata in cadrul targului, este ocazia perfecta de a le darui acestora un cadou. Pentru ca cei mici sa stie cine s-a gandit la ei noi iti dam o mica felicitare pe care sa ti scrii numele sau un gand bun.

De asemenea, Asociatia Touched Romania sustine Centrul Maternal Casa Agar prin vanzarea de bijuterii unicat create de catre mamici. Printre expozantii care sustin proiecte de ajutor pentru tinerii defavorizati, se afla si Ateliere Fara Frontiere si Asociatia Inimi Deschise care vor expune la targ produsele lor deosebite.

Va asteptam cu drag sa facem o fapta buna, sa intram in spiritul sarbatorilor, sa bem un ceai sau sa gustam o prajitura de casa, sa ascultam colinde, sa cumparam cadouri si de ce nu, sa primim si noi unul special. Sa daruim celor din jur bucurie!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Invitatie la Rendez Vous

  1. Da-mi voie sa te felicit, draga Alex, in primul rand pentru implinirea a 300.000 de vizite in acest coltisor de internet unde tu esti o gazda buna si rabdatoare pentru impresiile si parerile noastre, unde vorbim despre o pasiune comuna si ne bucuram de privilegiul de a vedea ce ai mai pus tu la cale in materie de sapunareala.
    In al doilea rand am sa profit de trecatorul moment de inspiratie si curaj ce imi da ghes a posta taman aici si acum, spre a declara tare, raspicat si in vazul lumii: un sapun, doamnelor si domnilor, nu este doar… un sapun. Fericiti sunt cei care invata sa il descopere in deplinatatea lui, pentru ca multe bunatati are de oferit! Si daca sunt prea misterioasa si vi se pare ca ma ascund dupa niscaiva figuri de stil am sa v-o spun verde in fata: bucurati-va de aroma si gustul de paine calda inainte de a tranti o felie de salam condimentat peste ea… Uitati aromele, culorile si capcanele agresiv promovate pe sticla si dati din nou o sansa naturii, asa cum stie ea mai bine sa potriveasca lucrurile – simplu si cu mult mestesug. Restul se numeste har, pentru ca nu oricine are darul de a potrivi uleiul esential de mirt verde cu cel de tamaie, nu? Despre argila, spirulina, unt de shea si altele asemenea sa nu mai vorbim!
    Nu in ultimul rand, suntem mandre de tine (nu-i asa, fetelor?) pentru ca ai fost aleasa pentru a iesi ˝la rampa˝ pe 16 Decembrie, iti tinem pumnii, sa fie cu multe bis-uri, iar de la Monica Curatica o singura urare – din popor, cum imi place mie: Alex, sa rupi gura targului!🙂

    Cu drag,
    Monica Curatica

  2. Alexandra spune:

    Mai, ca bine le maI aduci tu din condei. Asa de bine incat pentru o clipa chiar mi-am inchipuit ca am har sapunaresc si ca ma aflu printre cei putini daruiti sa faca… sapunuri mestesugite!🙂
    Stii cum se spune: cand ma compar ma admir, cand ma analizez, ma detest…😀 Mai am multe de invatat, inca n-am ajuns acolo unde imi doresc in materie de facut sapun, insa perseverez. Mi-am pus toata ambitia de care sunt in stare in mestesugul asta., trebuie sa iasa ceva pana la urma.
    Moni, multam inca o data pentru vorbele tale ce sigur vin din suflet. Te astept pe 16 sa ne si vedem la fata!🙂
    Cu drag,
    Alex

  3. mihaelacostescu75 spune:

    Felicitari Alexandra si mult noroc ! Sunt in Bucuresti pe 16 si mi-ar fi placut tare mult sa te cunosc dar din pacate nu stiu orasul,abia ma invart si eu prin zona Podul Basarab -spitalul Militar.Sper ca de Craciun sa fiu acasa ,la linistea de la tara,nu intr-un oras infernal,scurtcircuitat unde trebuie sa fi cu ochii in patru la semafoare ,la treceri de pietoni ca trec masinile si pe rosu……of,of nu mi-ar place sa traiesc in asa agitatie.Am ajuns sa apreciez asa de mult linistea de la tara si produsele naturale numai cand poti sa faci o comparatie.La primavara o sa-mi fac si un cuptor sa-mi fac singura painea ,o sa-mi iau si o capra pentru lapte ,sapunurile mi le fac singura deja ….ce mai ,ca si bunicii nostri,numai ca trebuie sa le scot fetelor mele modernismul asta din cap.Tu ,Alexandra ,esti o fericita ca ai deja o casuta si o gradina frumoasa .Multa ,multa sanatate iti doresc !

    • Alexandra spune:

      E cam departe spitalul Militar de Floreasca. Desi, diuminica fiind, nu prea va fi trafic. Mi-ar fi placut sa ne cunoastem, dar lasa, vor mai fii ocazii.
      Multa sanatate si tie, Mihaela!

Lasă un răspuns

