Report la extragerea de saptamana trecuta

Asa cum v-am spus, castigatoarea giveaway-ului de sambata trecuta nu si-a revendicat premiul si in ciuda eforturilor mele sustinute de a-i face cunoscut faptul ca a castigat, pana la ora asta n-am primit nici un raspuns… I-am cerut prietenia pe Facebook, mi-a acceptat-o, i-am lasat un mesaj si acolo…ei bine, cred ca nu vrea sapunurile mele, caci altfel n-am nicio explicatie pentru linistea asta suspecta.😀

Asa ca astazi vom proceda la inca o extragere.

Ia sa vedem cui au fost de fapt menite sapunurile…

Numarul 12!

1Gabriela Heinrich!

Daca nici acum nu reusesc sa dau sapunurile, ma las de sportul asta!😀

 

Gabriela, acum astept un semn!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Report la extragerea de saptamana trecuta

  1. Carmen N spune:

    Oh Doamne,nu pot sa cred ca nu si-a revendicat premiul.Se mai intampla.Sau poate are probleme,cine stie?Felicit castigatoarea.Sper ca nu vei face si a-III-a extragere😀.Pup

    • Alexandra spune:

      A treia extragere nu va mai fi , clar!
      Ce este interesant, e ca desi mi-a acordat prietenia pe FB, am constatat ca mi-a sters mesajul in care ii spuneam de premiu. E ceva ce ma depaseste…

  2. Aida Stanescu spune:

    Nu-i nimic, nu le vrea ea…le vreau eu🙂

  3. gabriell@h spune:

    Imi face o deosebita placere sa imi ” revendic ” premiul, as putea sa dau o fuga si pe jos daca ar trebui, asa ca multumesc mult.
    Imi pare rau ca v am dat emotii cu intarzierea raspunsului.
    Multi pupici !!

Lasă un răspuns

