Rosa Damascena cu …pisici

1

3

Azi am „gatit”. :)  Un Rosa Damascena, cu de toate, adica lapte de capra, ulei de masline extravirgin, ulei de cocos, unt de cacao, unt de shea, ulei de ricin, argila roz, pudra de roscove si ulei esential de geraniu. Plus petalele de trandafir de Damasc, fara de care acest sapun nu si-ar merita numele si renumele…😀

Nu credeam ca am sa mai fac un  sapun prea curand, pentru ca toata saptamana am avut mici probleme de sanatate, care acum par sa se mai fi dus. Oricum, nu voi mai face sapun o buna perioada, pentru ca se pare ca si aburii de soda au avut o influenta negativa. De fapt mi se intampla periodic sa ma intoxic oleaca cu soda si atunci imi aduc si eu aminte sa-mi pun masca pe figura…😀 Si  s-o las mai moale cu sapunareala.

Doua dintre pisicile mele s-au asezat la pozat ca la fotograf-de cealalta parte a geamului- si mi se pare ca a iesit o poza faina, voi ce ziceti?

Indiferent ce ziceti voi, eu va doresc o duminca placuta!🙂

1

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lapte de capra, Sapunuri cu trandafiri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Rosa Damascena cu …pisici

  1. valeria spune:

    Eu zic ca sunt cei mai fideli spectatori.

  2. Gabi spune:

    Frumoase pisicutele tale fac o oza faina acolo cu sapunul.Abia astept sa il vad taiat@!
    Insa ai grija de tine!Ce masca antiaburi de soda folosesti, apropos?Eu nu prea folosesc, dar stii cum fac?Pun soda in lichid, amestes nitel apoi las vasul in dreptul geamului larg deschis si plec din raza ei de actiune.Insa mai inhalez si eu nitel cand o cantaresc si o pun in lichid….

  3. Gabi spune:

    Scuza-mi greselile de redactare!

  4. Gabi spune:

    Sanatate si pupici!

  5. Carmen N spune:

    Multa sanatate Alexandra.

  6. Aida Stanescu spune:

    ce s-au nimerit sa fie una alba, una neagra…se completeaza de minune

Lasă un răspuns

