Scurte anunturi

1. Mai aveti timp pana la ora 24.00 sa beneficiati de o reducere de 10% la sapunurile din magazin.Ma refer la cei care au participat la giveaway.

2. Castigatoarea giveaway-ului de saptamana trecuta , Aura Bercu, nu e de gasit. I-am trimis un e-mail, i-am lasat un mesaj pe FB, nimic… Asa ca daca pana luni nu revendica premiul,  voi face o noua extragere pentru a desemna un alt castigator, speram de data asta mai pe faza…

3. In cazul in care nu va raspund la vreun comentariu pe blog sau pe Facebook, asta nu inseamna ca nu l-am vazut, ori ca asa avea ceva cu voi… 😀 Inseamna fie ca nu e nimic de raspuns, fie ca nu am avut timpul necesar . Exceptie fac acele comentarii la care am mai spus ca nu raspund si pe care nici nu le mai public.

In rest, toate cele bune!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Scurte anunturi

  1. Gabi zice:

    Stai linistita caci inteleg ca esti tare ocupata si nu stai sa scrii toata ziua!
    pa

Lasă un răspuns

