Sapunurile anului 2012

Această prezentare necesită JavaScript.

Acestea sunt sapunurile facute in 2012, ma rog, o parte dintre ele… Se cuvine sa scriu cateva randuri despre ele, acum la sfarsit de an calendaristic si sapunistic.

Dar mai intai, vreau sa multumesc din suflet tuturor cititorilor blogului, care prin cuvintele lor calde, prin imbarbatari, dar si prin critici binevenite, m-au facut sa continui munca de creatie a sapunurilor naturale, munca ce imi da o enorma satisfactie si despre care cred ca v-am impuiat capul destul.😀

Apoi vreau sa multumesc celor care au avut incredere sa-mi cumpere si sa-mi foloseasca sapunurile, fara sa se intrebe-prea mult, cred- cum , in ce conditii sunt facute si daca sunt bune sau nu. Au mers pe incredere, e clar, lucru pentru care le multumesc si pot sa sper ca nu le-am inselat increderea.

In al treilea rand, vreau sa va spun, ca anul 2012 a insemnat o mare evolutie pentru mine in fabricarea sapunurilor. Mi-am imbunatatit tehnica, am gasit ingrediente inca si mai de calitate, am facut primul sapun palm free, primul sapun lichid, primul sapun  Castile, am renuntat complet la arome si culori nenaturale si…am notificat la Ministerul Sanatatii 10 sapunuri sub brandul Formula Naturala. De asemenea, sapunurile mele se afla deja in cateva magazine de profil din Bucuresti.🙂 Ce sa-ti doresti mai mult?

Pai imi doresc, desigur. Sa imbunatatesc sapunul lichid, sa mai notific cateva sapunuri, inca 10 macar pana la afarsitul anului care vine, mai ales din acelea cu lapte de capra. Mi-as mai dori un mic magazin, un spatiu al meu in care sa vand produse cosmetice naturale, vreau sa invat sa fac si creme, vreau sa mai fac parfum solid, balsam de buze, crema de corp, multe… :)  Totul este sa fiu sanatoasa, ca de idei si harnicie nu duc lipsa. Si nici de modestie, asa cum bine ati observat.

Ar mai fi multe de spus, dar ma opresc aici, ca pana la sfarsitul anului mai e o luna si trebuie sa mai pun ceva pe blog, nu?

Va pup, o seara buna!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Sapunurile anului 2012

  1. valeria spune:

    Tot ce pot sa spun ca multe din sapunurile afisate mi-au fost dragi si le-am folosit cu o deosebita placere. Mie dor de ele.
    In ce priveste activitatea pe viitor pot sa spun ca cine nu are vise si tinte nu are nici impliniri, asa dar va doresc sa se implineasca cat mai multe din asteptarile care le aveti, si sanatate multa caci avand-o cred ca le puteti implinii pe toate.

  2. Anca spune:

    Ce bilant reusit!! Bravo, ai realizat multe lucruri bune anul acesta!!! La cat mai multe!!

  3. Ghinea Viorica spune:

    Felicitari pentru realizari! Sunt tare frumoase momentele in care observi ca visele au devenit palpabile.

  4. mijnzeep1 spune:

    Pai, draga Alexandra, iti doresc in primul rand multa sanatate, si celelalte enumerate de tine sunt sigura ca se vor implini!
    Cat de bine arata toate sapunurile, mi ar fi greu sa aleg unul! Bafta in continuare!
    Pupici!
    Natalia

  5. CONSTANTIN spune:

    ASA SA FIE . AMIN . SI IN 2013 SI LA MULTI ANI ! POATE SI CARTEA .

  6. thamara spune:

    să ai parte de tot ce ți-ai dorit. și să incluzi în brend cât mai multe săpunuri cu mentă pe lângă celelalte ingrediente. mie acelea mi-au plăcut cel mai mult, sunt ceva mai „răcoroase” decât restul (părerea mea, senzația mea !)
    ai ti pup și la mai multe

  7. iulia spune:

    Doamne, frumos mai arata toate! Sa ai spor si sanatate sa faci toate cele pe care ti le-ai propus, ca intr-adevar, de harnicuta te stim:)

  8. gabriell@h spune:

    Multa sanatate, ca i mai buna decat toate !!
    Astept cu drag noutatile si cu nerabdare sa le incerc🙂

  9. LoraDesigns spune:

    Minunat!! Multa sanatate! Esti un exemplu ca visele se pot implini!🙂

  10. mihaelacostescu75 spune:

    Super sapunuri si la mai multe!!!!!Sa-ti dea dumnezeu sanatate ca sapunuri o sa tot faci !

  11. Soap Bazar spune:

    Sanatate si vointa multa in rest toate o sa vina de la sine. Sa nu renunti niciodata la ideile si planurile tale. Te pup!
    Gabi

  12. Cris spune:

    Felicitari pentru tot ce ai realizat pana acum si mult succes in continuare, Alex! Sa dea Dumnezeu sa reusesti sa iti indeplinesti toate dorintele si chiar mai mult! Te pup!

  13. Gabi spune:

    Draga Alexandra, sunt tare frumoase realizarile tale de anul acesta si le meriti din plin pentru ca esti harnica , ambitioasa si talentata.Si , mai ales, apreciez faptul ca esti o luptatoare si te felicit calduros pentru reusita si progresele tale din acest an! Fii binecuvantata pe mai departe!
    Te sarut cu drag, Gabi.

Lasă un răspuns

