Sapunele

Acum vreo cateva zile, o prietena m-a rugat sa-i fac 30 de albinute, pentru mici cadouri de Craciun, ceea ce eu am si facut, doar ca le-am stricat, mai precis s-au lipit de forma ingrozitor.A fost a treia oara cand am stricat albinutele, asa ca formele au luat frumusel drumul tomberonului. Cand ceva sau cineva imi strica sapunurile, n-am mila! Sa se stie!😀

Cum nu puteam lasa comanda neonorata, mi-am pus mintea la lucru: cum sa fac niste sapunuri mai micute, de 50-60 de grame si care sa fie cumva personalizate, adica nu sa tai pur si simplu dintr-un calup bucatele mai mici.

Marele meu noroc este ca tocmai ce am primit de la mesterul familiei o forma noua, gen tava si care s-a dovedit a-mi fi de mare ajutor. Pentru ca in ea am facut un sapunel, tocmai bun de cadorisit.

Dimensiuni: 5*5*2

Greutate: aprox. 50 de grame

Continut: lapte de capra, ulei de masline, cocos, palmier, ricin, unt de shea, ulei de galbenele, miere, petale de galbenele, ulei esential de lavanda.

Sper ca cei ce le vor primi sa le trateze cum se cuvine.🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra, Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Sapunele

  1. mihaelacostescu75 spune:

    Am si eu o forma cu niste floricele dar o ung cu putin ulei inainte de a pune sapunul si ies mai usor.Oricum sunt dragalase sapunurile tale !

  2. Gabi spune:

    Ce scumpici sunt!Felicitari pentru idee!Si mesterului pentru noua forma!

  3. Carmen spune:

    Observ ca nu mai folosesti unt de cacao in retetele tale. De ce? La un moment dat spuneai ca este mult mai bun decat palmierul.

  4. miscellanea spune:

    So eine schöne helle Milchseife! Und auch noch mit Honig. Die wäre bei mir viel dunkler geworden.
    Viele Grüße
    Petra

  5. Anamaria spune:

    Vreau sa spun ca aceste sapunele mici sunt MINUNATE!!!
    le am luat azi de la targ.Fara nici un fel de exagerare. Sotul meu nu mai poate s-a spalat cu unul si s-a umplut de spuma. A zis ca nici spuma de ras nu i mai trebuie! Si daca a spus-o el care nu prea il interesa cu ce se spala, e mare lucru! Eu la fel nu mai spun.O finete cremoasa spumoasa! Nu mai zic cum lasa pielea!Ar fi ceva daca l-ati face in aceeasi formula, forma de 100 de gr. Multumim.

Lasă un răspuns

