Greu se mai face sapunul lichid!

Pentru cei care stiu cum se face un sapun solid prin procedeul la rece, atunci aflati ca sapunul lichid se face de 7 ori mai greu!

Ca sa ajungi la trace iti trebuie muschi, nu jucarie, antrenament  la tras de fiare si daca se poate sa nu fi fumat niciodata! :)  Rabdare de PNTCD-ist si vointa de UDMR-ist!😀 Asta, ca sa fim in ton cu vremurile…😀 Ce sa va zic, e munca naibi, iar daca vreti sa va apucati de asa ceva, trebuie sa fiti in concediu, ca mine.😉

Cu totul iti ia cam o zi jumate, daca faci totul ca la carte.

De data asta am facut o reteta mai elaborata, din ulei de masline, floarea soarelui, cocos, ricin si  unt de shea , plus doza de borax pe care data trecuta n-am avut curajul s-o pun. La final am impartit compozitia in doua, pe una am parfumat-o cu lavanda, iar pe cealalta cu menta.🙂

Mult mai reusit ca data trecuta!🙂

Boraxul are rolul principal de a scadea ph-ul. Cu toate astea, mie mi se pare ca acest sapun usuca putin pielea, dar poate e doar o parere … Urmeaza sa testez pe prietenii apropiati.😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun lichid, Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Greu se mai face sapunul lichid!

  1. Carmen N. spune:

    Toate au un inceput si fiecare inceput e mai greu,Apoi te obisnuiesti ca si cum faci asa ceva dintotdeauna.Ma gandeam sa adaugi in compozitie si glicerina ca sa fie mai emolient.Nu stiu,zic si eu…Concediu placut si spor la invartit.😀

    • Alexandra spune:

      Gliberina? Hmm…n-am folosit niciodata glicerina in sapunurile mele, m-am bazat intotdeauna pe glicerina rezultata in mod natural si pe superfat, binenteles. Cum la sapunul lichid nu merge super fat-ul, nici lye discount, poate am sa iau in considerare glicerina vegetala.

  2. LoraDesigns spune:

    Big Like, ca de obicei! :)… apoi: tu chiar este fan lavanda :))))… o regasesc in mai toate produsele tale (e doar o observatie🙂 )… si mi-a placut f mult comentariul cu prietenii apropiati :))))… dc le usuca mainile, tb sa le faci si o crema hidratanta ca sa le repare :))

    • Alexandra spune:

      Nu chiar in toate produsele, mai am cateva si cu alte uleiuri. Dar da, sunt fan lavanda…
      Acum, la doua zile dupa ce l-am facut, parca nu-mi mai usuca mainile, e chiar ok. Deci crema va trebui sa mai astepte.😀

  3. Gordana spune:

    Making of liquid soap is truly an art. Yours turned out really grate! Best regards, Gordana

  4. Gabi spune:

    Aoleu, ce rabdare de invidiat ai!Eu nu am nici macar la gandul de a incerca sa fac sapun lichid….poate cand oi iesi la pensie daca mai apuc…….dar recunosc ca mi-ar placea sa am sapun lichid facut de mine.

  5. Valeria. spune:

    Pt. ca am primit luni coletul de la dumneavoastra, si am reusit sa fac un test la produse, mi-am propus azi sa spun si eu aici o parere despre ele .
    In primul rand vreau sa va multumesc pt. ecest cadau ,il percep ca pe un cadou de ziua mea avand in vedera ca mai este un pic pana la aniversarea mea.
    As vea acum sa va spun ca desi nu am observat ca, cosuletul cu sapunuri ar contine si sapunul Flora totusi am fost tare incantata ca l-am primit, miroase asa de bine, dar si celelalte nu se lasa mai prejos.Ca si calitate la fel de bune cum le stiu,
    In ce priveste sapunul lichid m-am spalat cu el doar pe maine ,miroase bine, face spuma dar mie personal imi usuca putin mainile, dar astept sa-l testez peste tot sa vad cum este.
    Despre crema nu pot sa spun decat ca imi place tare mult, intra repede in piele si o lasa f. catifelata.
    Va doresc o saptamana usoara avand in vedere ca sunteti, f. ocupata la locul de munca.

Lasă un răspuns

