Niste poze mai dichisite

Aparatul meu foto e o saracie, un junghi, un vai de mama lui! Cu toate astea, bietul de el, a facut niste poze bunicele de-a lungul timpului, n-am a ma plange prea tare. Numai ca nu era chiar ce as fi vrut eu sa fie…

Tot plangandu-ma eu de biata camera foto, unui prieten bun i s-a facut mila de mine, iar sambata de dimineata a venit intins cu un ditamai aparatul foto, pentru care mi-ar fi trebuit un seminar intreg sa invat a-l folosi. Am avut noroc de o zi nu foarte rece si cu putin nor, pentru ca pozele sunt facute in gradina. Eu m-am declarat extrem de multumita de rezultat si ce mi se pare mai important este ca aceste poze se apropie foarte mult de imaginea reala a sapunurilor mele. Nici mai mult, dar nici mai putin decat ceea ce sunt ele…

Deocamdata atat, ca ce e prea mult strica.😀

Va doresc o duminica mi-nu-na-ta!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Niste poze mai dichisite

  1. Monandwas spune:

    Aparatul e sofisticat, pozele sunt minunate,afara e putin innorat,bla, bla, bla………..dar, important este ca sapunurile tale sunt PERFECTE!
    Esti o mare artista ,fara putinta de tagada! Avem toti(ma refer la noi, sapunarii,)multe lucruri de invatat de la tine , inclusiv entuziasmul de care dai dovada chiar si atunci cand scrii.Se simte!

  2. Anca spune:

    Nice pics🙂 Lovely soaps🙂

  3. Ghinea Viorica spune:

    Ce frumos au iesit pozele! Interesanta ideea cu sedinta foto. O seara buna!

  4. anamaria spune:

    EEEE asa da poze ! Sunt si ele scoase altfel in evidenta! Alta mancare de peste!

  5. anamaria spune:

    Cam pe cand un sapun numai cu unt de shea? Sau 90% unt de shea? si sa faca si spuma multa! E posibil ? Sper ca aveti in vedere si nu uitati ! Mi se pare incredibil, fin, untos, cremos divin!

    • Alexandra spune:

      Un sapun din unt de shea? Nimic mai neinspirat, crede-ma! spuma zero, putere de curatare zero, moale de ti se topeste in mana…nu in savoniera… :D)
      Ai incercat vreodata asa ceva? Eu nu cred… Un sapun din unt de shea nu este sapun ci untul de shea saponificat. Atunci de ce sa il saponifici , cand il poti folosi ca atare. Intr-un sapun este recomandat maximum 10% unt de shea, mai mult de atat nu face decat sa strice un sapun. Deci nu, n-am de gand sa fac un sapun din unt de shea, nici macar unul cu 90% unt de shea.

  6. thamara spune:

    sincer ? față de aparatul tău, nu m-au prea dat pe spate, dacă zici că cel cu care sunt făcute acestea, e unul supărat rău !
    poza doi,nu trebuia să aibă ciocolata neclară, la fel și la ultima și penultima, florile de pe „marginea” de jos….. focalizarea e făcută pe centru în așa fel încât detaliile de pe margine se pierd în blur.
    (fără supărare, dar prietenul tău tre să învețe să-ți folosească bunăciunea de aparat.
    pozele tale sunt mult mai bine focalizate !!!!)

  7. thamara spune:

    hai că nu terminai cu cârcoteala ! și la poza cu cele doo crenguțe de brad nu tre să se vază marca săpunului tău pe cutie ? îți faci reclamă nepermisă ?
    auuuu… (să nu dai😀 )

  8. Gabi spune:

    Mie imi plac sapunurile din poze, asta mi se pare important, nu poza in sine.Si evident faptul ca stiu ce bunatati pui in ele!Dar si felul cum sunt aranjate cu plante pe langa ele, imi plac si ambalajele…..arata profesionist ceea ce faci!Felicitari pentru ambitie si tenacitate.Si perseverenta!

Lasă un răspuns

