The winner!

Buna seara, dragii mei!

Acum cateva zile lansam un concurs pe Facebook, un concurs cu trei reguli simple, anume like la pagina, share la postul Time to giveaway si un comentariu pe blog.

S -au inscris in concurs urmatorii

1. Adriana Huszar

2. Stoica Gina

3. Carmen Nawar

4. Nadina Nicolici

5. Cus Victoria

6. Alina Aly Caslaru

7. Aura Bercu Marica

8. Ana Maria Cucuig

9. Make up by Otilia

10. Elena Vandici

11.Roxana Cherbel

12. Gabriela Heinrich

13. Mihaela Radulescu

14. Aida Stanescu

15. Diana Lavinia Portik

16. Manole Ioana

17. Raluca Laura Manea

18. Coman Cristina

19. Dan Valeria

20. Amalia Marinescu

21.Liviu Dumitrescu

22.Thamara Constantin

23. Greenzonelife

24. Vladescu Loredana

25.Mihai Lacriceanu

26. Ghinea Viorica

27. Anca Onciu

28. Dan Vlasiu

29. Ruja Matei

30. Roxana Marasescu

31. Lora Design

32.Claudia Rusu

33. Gabriela Condrea

34. Carmen

35. Raluca Matusoiu

36. Vintila Nicoleta

37. Emilia Vigu

38. Carmen Duk

39. Daniela

40. Angy

Sper ca n- am omis pe nimeni. Daca e asa, imi cer scuze anticipat si va rog sa- mi intelegeti stangacia, sunt o novice in ale facebook -ului. Data viitoare voi fi mai bine pregatita.

Asadar, conform Random org, numarul extras este 7. AURA BERCU MARICA. Felicitari, Aura!🙂 Sper sa-ti placa premiul, sau daca nu, macar sa-mi spui asta, cumva… 😀 Prietenii stiu ce vreau eu sa zic…😉

Multumesc tuturor pentru participare, pentru aprecieri si pentru cuvintele frumoase! Cum nu vreau si nu-mi place sa raman datoare, fiecare participant din lista de mai sus beneficiaza de o reducere de 10% la prima comanda din magazin, cu conditia ca ea sa fie facuta pana pe data de 30 noiembrie 2012, orele 24.00🙂

Acum. vreau sa va anunt ca in luna decembrie va mai fi un giveaway, festiv, cu trei premii, nu unul si cu alte conditii de participare. Nu va fi tragere la sorti, ci un concurs adevarat, la care va invit cu drag sa participati!🙂

Va imbratisez pe toti si va las pentru  cateva minute intr-o companie selecta🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la The winner!

  1. Carmen N spune:

    Felicitari Aura,sa te bucuri de premiu.
    Multumim Alexandra pentru te-ai gandit si la noi,cu un mic premiu de consolare.Te imbratisez,si iti doresc sa ai spor in toate.

  2. greenzonelife spune:

    Felicitari castigatoarei🙂

  3. Victoria spune:

    Felicitari Aura.Nici nu stii ce rasfat te asteapta………sau stii :))

  4. Anca spune:

    Felicitari!! Sa te bucuri de premiu!
    Iar noi asteptam si concursul din decembrie!!🙂

  5. thamara spune:

    am câștigaaaaaat !!!! Sleeping Sun, melodia care mi-a plăcut întotdeauna cel mai mult de la Nightwish ! acum 2 zile am vizionat/ascultat-o și eu.( iezact același videoclip !!!!!!!!!! – că sunt mai multe variante-)
    atât de apetisante sunt săpunurile tale , încât cred că voi îngurgita unul ca să spăl praful de pe gâtlej, colecționat de la lucrările din apartament ;D😀😀

Lasă un răspuns

