Precizari pentru giveaway

De vreo doua zile incerc sa fac o lista a participantilor la giveaway si trebuie sa recunosc, mi-am prins urechile!

Conditia pentru participare era simpla, in trei pasi:

1. Like la pagina Formula Naturala;

2. Share la postul cu giveaway-ul;

3.Un mic comentariu pe blog, unde sa-mi spuneti ca sunteti in concurs.

Am considerat necesar sa fac precizarile astea, pentru ca unii au dat like la post, dar fara like la pagina sau share, altii, like la post si share, dar fara like la pagina si tot asa, in diverse combinatii. :)  Sa nu mai zic de faptul ca de comentariul pe blog a uitat majoritatea. Ori poate nu vor sa participe, stiu eu?

In orice caz, va rog, daca vreti sa fiti in concursul de sambata, parcurgeti toti cei trei pasi si mai ales,. nu uitati de comentariul pe blog, e important!

Multam fain!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Precizari pentru giveaway

  1. Nadinne spune:

    Buna, Alexandra!

    Am urmat instructiunile tale si … sa-mi urez succes, nu?

    Felicitari pentru tot ceea ce faci!

    Nadina

  2. Anca spune:

    O sa verific daca am lasat mesaj pe blog, dar parca imi aduc aminte ca da. Pup!

  3. Ghinea Viorica spune:

    Eu am dat share la toata pagina. Trebuia sa dau doar la postul cu giveaway? :)) Dau acum.

  4. LoraDesigns spune:

    da, da, mie imi trebuia o schema :))))))…dadusem share, dar nu la postul cu pricina :)))))…. acum s-a rezolvat, poti sa ma bifezi cu Like + Share + Comentariu :))))… cand mergi la targ? si la care? ca mie imi trebuie musai cateva sapunele pt cadourile de Craciun la gradi… si mi-ar place sa le miros pe toate cand le cumpar si sa mai vb si noi .. sa mai „socializam” :))))… asa se spune acum :))))….. apropo de targ, cochetez si eu cu ideea de a participa, m-am apucat de lucru pt stocul de lucrusoare…sa vedem, poate prin martie, odata cu martisorul… te pup

  5. Daniela spune:

    Imi plac mult sapunurile pe care le faci!Sunt o continua inspiratie pentru mine si de aceea am dorit sa particip la concurs.Nu am timp mereu sa deschid calculatorul, dar cand o fac ard de nerabdare sa vad ce minuni ai mai realizat!Mi-as dori sa castig, dar asta depinde de dramul de noroc.

  6. Dan Vlasiu spune:

    Specificațiile, bată-le vina…
    Bine-nțeles că am dat share la pagina principală de Facebook, nu la post-ul cu giveaway.
    Gata! Am rectificat problema.

  7. Angy spune:

    Iti admir munca, pasiunea, daruirea pe care le depui pentru a face aceste minunate sapunuri. Te urmaresc cu mult interes, felicitari. Mi-as dori sa castig, pentru ca as avea sansa sa te cunosc!

Lasă un răspuns

