Vin sarbatorile!

Pana la urma mi-a iesit un sapun de sarbatoare, cu adevarat! De mult n-am mai facut un sapun in culori, asa ca era cam vremea… Primul gand a fost sa-l parfumez cu ulei esential de brad, dar tot la lavanda am ramas. Imi place mai mult aroma de lavanda;in afara de asta e buna si la alte chestii, spre deosebire de brad, care doar parfumeaza…

Sapunelul mai contine : lapte de capra, ulei de masline extravirgin, cocos, palmier, ricin si unt de shea, iar culorile sunt de la spirulina si boia de ardei dulce.🙂 I-am spus „sapunel” pentru ca mi-e drag de el!🙂

Acum hai sa va spun, ca nu mai am rabdare: am de gand sa particip la un targ, in decembrie! Very exciting!!! Ar fi primul meu targ, prima iesire in lume, primul contact direct cu voi, cititori ai blogului si/sau consumatori ai sapunurilor facute de mine! Nu pot sa va spun cu cata nerabdare astept ziua aceea, caci va fi doar o zi, nu mai mult. Deocamdata atat, am sa va dau detalii cand va fi vremea.

Va pup pe toti!🙂

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri cu lavanda și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Vin sarbatorile!

  1. valeria spune:

    A iesit chiar interesant acest sapunel, parca este un bradut invelit in beteala,cel putin asa vad eu dungile facute cu boia si spirulina.Iar la targ chiar ca as face si eu o vizita dar sunt prea departeeee….

  2. Petra spune:

    Sooo beautiful! Wishing a successful fai.

  3. Elena spune:

    Superb sapunul! Minunat! Sigur vei avea succes la targ cu ale tale delicioase sapunele :X

    p.s. uleiul esential de brad este excelent pentru tenul mixt

  4. thamara spune:

    așa arătau oarece săpunuri dintr-un magazin special din niuiork, când am văzut eu primaș dată așa ceva de m-am minunat cum arătau și cum miroseau dar și ce prețuri de căzut plombele aveau… am trăit să văd ți în țărișoara noastră dragă așa ceva !😀
    superextraordinar. dacă în loc de boia puneai scorțișoară ziceai că e prăjitură.

  5. Mihaela C.P. spune:

    Spirulina se va decolora🙂.

  6. mijnzeep1 spune:

    Cat e de frumos! Imi vine in minte cantecelul ‘O brad frumos!…’
    Felicitari si multa bafta la targ( ne anunti cand e exact, poate sunt si eu in perioada aia in Romania😉
    O seara faina de tot!
    Natalia

  7. Lobesia spune:

    Imi plac sapunurile tale desi le testez doar vizual.Nici nu pot sa ma gandesc cum ar fi sa le incerc pe pielea mea.Ce nu imi place este risipa asta de uleiuri si ingrediente scumpe doar ptr a le baga in……sapun.Si eu fac acasa sapun si am cheltuit o gramada de bani ptr ingrediente scumpe pana cand am realizat ca sapunul este doar …..sapun.Cel natural il bate de departe pe cel din comert totusi …….Te admir ca dintr- un hobby ai facut o afacere din care probabol ca iti scoti cheltuielile si ai ajuns sa faci sapunuri asa rafinate( desi stiu ca nu iti plac laudele gratuite).am scris acest msj ca sa te intreb unde gasesc articolul despre gratare ,nu il mai gasesc si vroiam sa-i arat sotului unul dintre ele.

    • Alexandra spune:

      http://gradinavisata.wordpress.com/2010/09/15/gratare-de-gradina/

      Eu nu consider ca fac risipa, ci mai degraba un lucru de calitate. Si aici e la fel ca in orice domeniu, sunt mai multe trepte de calitate. Pana la urma orice obiect are utilitatea lui primordiala: sapunul sa spele, haina sa te apere de frig, ploi si vant, casa sa te adaposteasca, gratarul sa-ti faci o friptura…😉 Apropo, la ce-ti trebuie model de gratar? Stii cum arata primul meu gratar? O groapa in pamant, iar desupra un gratar metalic. Gratar tiganesc, cica.😀 Dar ce fripturi bune faceam acolo, pe vine…😀

  8. Lobesia spune:

    Ai dreptate cu treptele de calitate ,insa cateodata ma gandesc ca stiu oameni (rude chiar) care nu au bani sa- si cumpere un borcan cu miere sau un ulei mai bun sa gateasca iar eu le bag in sapun doar ca sa-mi faca pielea mai moale.Nu e o critica sau un repros doar o convingere a mea,altii au alte pasiuni mult mai costisitoare si inutile!In ce priveste gratarul am vazut un model simplu care are in el si gratar si cuptor(asta ma intreseaza pe mine) si loc ptr lemne,crd ca primul.Gratarul tiganesc e o cunostinta veche; de curand ne- am modernizat si noi

  9. cristina spune:

    Draga mea, sunt minunate sapunurile tale! Arata ca niste prajiturele si-ti vine sa le mananci. De unde iei retetele de sapun,? Ca as face si eu cateva in casa de placere.. asta in cazul in care nu sunt secret profesional🙂

    • Alexandra spune:

      Multumesc, Cristina! Binenteles ca retetele sunt secret profesional si imi apartin. Am facut nenumarate combinatii si teste pana am ajuns la retetele finale. Cu regret, dar nu ti le pot da, sper ca intelegi…

Lasă un răspuns

