Time to giveaway!

Cum de putina vreme am deschis o noua pagina pe Facebook, dedicata in exclusivitate sapunurilor si purtand numele brandului sub care sunt comercializate sapunurile mele, respectiv FORMULA NATURALA, marca inregistrata la OSIM (🙂 ), am considerat necesar sa-i facem o inaugurare ca la carte si anume cu un premiu. Care este…😀

Trei sapunele cu lapte de capra ( cu ness, cu cafea si cu galbenele) si un flacon de sapun lichid din prima promotie. De data asta insa am sa va rog sa dati un like paginii si un share, daca nu cer prea mult😉 si sa-mi si spuneti ca ati facut asta intr-un comentariu.

Castigatorul va fi stabilit sambata viitoare prin tragere la sorti.

Multumesc de pe acum pentru participare si bafta tuturor!!!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

57 de răspunsuri la Time to giveaway!

  1. adriana spune:

    done ; poate sunt si eu norocoasa! sapunul cu ness si cel cu cafea cred ca sunt un adevarat rasfat!

  2. ama spune:

    Alexandra eu ti-am dat like la pagina de facebook cred ca imediat sdupa ce am vazut postul tau referitor la pagina de facebook, si un share mic acum , sper ca e ok … toate cele bune ..amalia

  3. valeria spune:

    Like am dat mai de mult cand ati deschis pagina, si acum si share.

  4. Claudia spune:

    Foarte frumos blog, Alexandra.Am dat cu cea mai mare placere like and share.
    Acum, noroc sa am ca sa castig premiul:)
    O sa raspandesc vestea despre concurs si pe pagina de FB a blogului:)
    Spor in continuare la facut sapunuri:)

  5. Raluca spune:

    Like and share- si mie imi plac sapunurile naturale🙂

  6. Carmen N. spune:

    Like am dat(demult) share am dat(acum),nu-mi ramane decat sa-mi tin pumnii stransi pentru ca taaare imi doresc sa „gust”din ele…

  7. gabi spune:

    Buna Alexandra, am dat si eu like si share. Meriti din plin felicitari!

  8. Anca spune:

    Am dat si like de cateva zile si am si distribuit acum si pagina pe FB meu. Nu stiu cata bfta voi avea, dar imi doresc si eu produsele tale!!
    O seara placuta!!

  9. carmen spune:

    Like and share…succes tuturor.

  10. Dan Vlasiu spune:

    Liked & Shared!
    Am primit săpunelul pentru bărbierit, dar încă nu am avut ocazia să-l încerc. Cred că o să-l încerc chiar astăzi (mai târziu).
    O să vă anunț cum se comportă după câteva utilizări.

  11. gabriell@h spune:

    Si prietenii mei de pe facebook vor fi la curent cu noutatile tale !!

  12. Ruja spune:

    Mult succes in tot ce iti propui Alexandra, si spor la sapunele🙂. Am dat si eu like si share! Te pup

  13. roxana spune:

    like and share🙂 roxana cherbel

  14. greenzonelife spune:

    Si eu, like and share, nu neaparat ca sa castig ci pentru ca imi plac sapunurile tale🙂

  15. Like si share cu numele Matusoiu Raluca. Succes!

  16. thamara spune:

    io dădusem laicuri, da acu dădui și șer . nu-i bai dacă nu câștig, da’ nici rău nu mi-ar prinde…

  17. Buna seara,
    Am dat si eu un like si un share cu speranta ca daca particip pot castiga premiul sau ,cel putin,experienta.
    Salutari tuturor si bafta !

  18. Emilia spune:

    Buna seara,
    Numai cine face sapunuri stie cata pasiune pui si cata dragoste si speranta ca va iesi ceva
    nemaipomenit din munca ta.Eu stiu asta si iti doresc numai realizari de nota10.
    Cu drag ,Emilia.

  19. Ghinea Viorica spune:

    Like si share public ca sa vada toata luuuumeaa. Nu stiu de ce aveam impresia ca am mai dat si like sau share acum ceva timp. Cred ca era la blog, nu mai stiu.
    Succes tuturor la concurs!

  20. LoraDesigns spune:

    gata, like-ul a fost din prima, iar azi share… te pup si ne vedem la targ!!!!

  21. Alina spune:

    Am intrat si eu , like & share.

  22. Aura Bercu Marica spune:

    Va citesc blogul de mult timp, va admir munca si va iubesc!Toate cele bune

  23. Aura Bercu Marica spune:

    Like and Share of course!

  24. alyna spune:

    Like-ul a fost ieri ,azi share cu mare placere.

  25. Aura Bercu Marica spune:

    Scuze…eu de emotie am dat like si share pe facebook.Ups!

  26. Victoria spune:

    Am dat si eu like si share,din toata inima,mai ales ca am probat sapunurile tale si stiu cat sunt de bune.Te pup si iti doresc mult succes in tot ce faci!

  27. Nadinne spune:

    Am urmat instructiunile tale!

    Succes tuturor, iar tie felicitari pentru tot ceea ce faci!

    Nadina

Lasă un răspuns

