De sezon, oarecum…

Singurul aspect de sezon la acest sapun este prezenta uleiului esential de cedru, oarecum asemanator cu bradul, dar parca mai lemnos. Imi place mirosul de cedru, asa cum imi place mirosul de brad, de lemn proaspat taiat, de brad ars in foc, intr-un semineu … Iar eu sa stau in fata semineului, cu o cana de ceai de tei in mana… Va dau cateva minute sa va zboare gandul unde vreti voi , iar apoi ne intoarcem la sapunul meu, ok? 😀

Gata? Bun.

Sapunul contine asa: ulei de masline extravirgin ( ce ma fac eu cand s-o termina, ca m-am obisnuit cu el… ), ulei de cocos, palmier, ricin, unt de cacao, unt de shea, polen macinat si nu prea, miere,oxid de zinc, uleiuri esentiale de cedru si lavanda, pudra de roscove.

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la De sezon, oarecum…

  1. Arata senzational, e impecabil !

  2. ama zice:

    se vede cit e de cremos … super 🙂

  3. Anca zice:

    Arata senzational!! Tocmai ce l-am admirat in cealalta postare a ta!! Superb!! :*

  4. anamaria zice:

    Haideti ca vorbesc aici. Ne putem vedea azi in Bucuresti pt sapunele? o ora, zona, un numar de telefon eventual .. si pe urma va spun si ce vreau. Multumesc

Lasă un răspuns

